Ja was vanmiddag ook helemaal blij toen ik gebeld werd dat mijn toestel binnen was. Ik krijg ook een nieuw hoesje, alleen is het probleem dat ze voor de S4 amper nog hoesjes hebben. Dus nu is even de vraag wat ze me kunnen aanbieden, want het hoesje die ik had hebben zij niet. Dus die meneer van de winkel ging even intern een paar dingen proberen, maar kon me nog niks beloven.
Bepaalde dingen mogen alleen terug gezet worden op dezelfde toestel, dus niet op een ander toestel. De melding zegt dan: deze items kunnen alleen op hetzelfde apparaat worden hersteld. Dit gaat dan over mijn apps bijvoorbeeld. Geen grote problemen gelukkig, maar wel even vervelend want nu moet ik alles handmatig instellen.
Ook nog maar even goed nieuw natuurlijk:
Ben tot nu toe helemaal blij met mijn toestel! Nog geen meldingen over problemen, simkaart wordt geaccepteerd en zelfs geen spaanstallige vodafone apps, helemaal geen vodafone apps meer!
Of de blokjes bij dit toestel komen....dat zal even afwachten zijn haha.
De mevrouw van de vodafone winkel zei ook dat mijn oude telefoon heeeeel traag reageerde. Ze wilde alles er af halen voor mij maar hij reageerde niet op wat ze probeerde. waren blijkbaar nogmeer problemen dan ik zelf wist..