Is het met bovenstaande tips opgelost @Rienko
Wij hebben helaas geen mogelijkheid om de optie wisselgesprek aan of uit te zetten. Dit kan alleen via het toestel.
Het enige wat je nog kan proberen is een kruistest. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mocht het de simkaart zijn, fan kun je meteen een simwissel doen.
Echter is mijn vermoeden dat dit door de update komt van je toestel. Het enige wat je nog kan proberen is een bak up maken van je toestel. Vervolgens zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Werkt het dan nog niet, dan raad ik aan om dit bij Apple aan te kaarten en aan te geven dat dit na de laatste update niet meer werkt. Helaas is het dan afwachten op een nieuwe updata van Apple.