dennis106

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Windows Phone] nieuwe Lumia

Hallo,

Ik was benieuwd of er al bekend is wanneer de nieuwe lumia met windows 8 te krijgen is.

Groet, dennis
14 Reacties 14
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Dennis,
 
Dat kan ik goed begrijpen ook ik ben heel erg benieuwd!
 
Groetjes,
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hey Dennis,
 
Ik moet zeggen dat ik voornamelijk benieuwd ben naar Windows Phone in het algemeen.
Maar ik las op internet dat Windows 8 in de herfst wordt verwacht.
 
http://tweakers.net/nieuws/82675/microsoft-kondigt-windows-phone-8-aan.html
 
"Er is overigens nog geen hardware met het nieuwe mobiele OS aangekondigd, maar HTC, Samsung, Huawei en Nokia hebben al gezegd met Windows Phone 8-apparaten te komen. In de herfst zou Windows Phone 8 wereldwijd uit moeten komen, waarbij Microsoft in de tussentijd nog met aankondigingen over nieuwe gebruikersfeatures zou moeten komen. Overigens komt er nog in de zomer een sdk uit voor ontwikkelaars."
 
Dus in het najaar denk ik ergens.
Weet niet of het bij de fabrikanten zelf al vastligt.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Stephen Elop, directeur Nokia, schijnt geroepen te hebben dat in Oktober 2012 er iets gaat gebeuren.
 
Hij spreekt volgens dat artikel echter over WIndows Phone 8, niet perse over een Lumia met WIndows Phone 8.
Dus nog steeds niet helemaal duidelijk.
 
tina3009

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, weet iemand misschien hoe ik automatisch woorden maken (t9?) kan uitzettend op de nokia lumia?
dennis106
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Windows Phone 8 plannen Samsung onthuldVoor de mensen die dit nog niet hebben meegekregen.De bevestiging dat ook Samsung later dit jaar windows toestelen gaat uitbrengen.   Home » Digitaaldi 31 jul 2012, 15:26Windows Phone 8 plannen Samsung onthulddoor onze redactieSamsung heeft onbedoeld zijn plannen voor twee Windows Phone 8 toestellen geopenbaard in rechtbankdocumenten. De dual-core smartphones dragen de namen ‘Odyssey’ en ‘Marco’ en moeten later dit jaar verschijnenIn de rechtbankdocumenten staan een aantal details over de toestellen, zo meldt the Register. De Odyssey beschikt over een 4.65 HD scherm, een 8 megapixel camera en een NFC chip. De Samsung Marco over een 4 inch scherm met een 480 bij 800 resolutie plus een 5 megapixel camera.
Beide toestellen ondersteunen LTE en draaien onder een 1.5 GHz Qualcomm chip. Zowel ‘Odyssey’ als ‘Marco’ staan gepland om in het vierde kwartaal uit te komen.
 
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Nice dus Samsung gaat zich op de windows phone storten....en Nokia verder?
Daar nog geruchten over? Want die hebben het denk ik toch wel nodig om weer eens een succesje te boeken met een toestel...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Laatste gerucht dat ik heb gelezen zou een aankondiging van een nieuwe Nokia WP8 telefoon in september zijn.
 
Maar ja, ook al kondigen zij iets in september aan, ze zullen pas kunnen gaan leveren NADAT Microsoft zelf WP8 officieel released, dus eerst de berichten daarover maar afwachten.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Dit kun je doen via instellingen, toetsenbord, typeinstellingen daarna de bovenste optie, engels, nederlands, tik om te wijzigen. ( Hier staan alle opties voor corrigeren, aanpassen)

Met vriendelijke groet

Maurice
Moderator
Smartphone Crew

jojoppes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
 
Vandaag werd bekend dat De Nokia Lumia 920 pas 10 januari binnen komt.
Nu heb ik een vodafone abonnement en wil deze graag verlengen met dit toestel. Wel ben ik juist geïnteresseerd in de bundel van 10gb, maar die actie is 6 januari al voorbij heb ik gelezen.
 
Is het mogelijk om het toestel alvast te pre-orderen voor deze datum, anders vind ik het niet zo interessant meer en neig ik naar de iets mindere htc 8x, welke ook nog niet wordt aangeboden op jullie site (maar wel bij de concurrentie).
 
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
 
Groet Johan
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi jojoppes,

Voor meer informatie over de HTC kun je hier kijken: http://voda.fo/ne/jf1bu.

We hopen zsm meer informatie te kunnen plaatsen over de nieuwe Lumia. Acties en abonnementen zijn continu onderhevig aan verandering. Omdat ik nog niet weet wanneer en of de Lumia besteld kan worden ben ik je op dit moment een antwoord verschuldigd. Houd het forum goed in de gaten. Hier wordt aangegeven wanneer en of toestellen verkocht gaan worden bij Vodafone.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
De nieuwe Lumia´s 920 en 820 zijn beschikbaar bij vodafone, natuurlijk de HTC 8X en 8S ook.
 
Groeten,
Sabbah - Smartphone Crew
Blackpanter52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan niet bellen of gebeld worden met mijn Nokia lumia 925 Windows 8 gsm, het de melding " geen bereik"
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Blackpanter52,

Heb je het toestel al eens 10 minuten uitgezet? Het nummer wordt daardoor opnieuw op het netwerk geplaatst.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic