LiamMulder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 1520

Hallo, binnenkort mag ik mijn contract bij vodafone verlengen en heb veel interesse in de Nokia Lumia 1020. Echter zag ik op verschillende websites dat er binnenkort een Nokia Lumia 1520 aankomt. Ik zou graag willen weten wanneer deze bij vodafone zal komen en of er bekenheid is van deze telefoon bij jullie? Want straks loop ik al binnen een paar maanden met een "verouderd" toestel rond. Aangezien de specificaties van de Lumia 1520 superieur zijn aan die van de Lumia 1020, behalve de camera.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @LiamMulder Ik heb het intern voor je nagevraagd. Dit toestel komt helaas niet in ons assortiment.

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Daarvoor zou je al eerst natuurlijk het Vodafone Forum in de gaten kunnen houden en ook de website, wat je ook zou kunnen doen is kijken of er via partners van Vodafone dit toestel wordt verkocht via andere website's dus.

Voor nu zou ik dit Forum even in de gaten houden.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @LiamMulder Ik heb het intern voor je nagevraagd. Dit toestel komt helaas niet in ons assortiment.
LiamMulder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer! Bedankt voor het navragen!
hvanleeuwen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is dat dus zeker? ik zit ook voor de verlenging maar dat zou voor mij een overstap naar een andere provider betekenen en dat vind ik eerlijk gezegd wel jammer want ik ben heel tevreden met vodafone.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi hvanleeuwen,

Voor zover nu bekend is komt de Nokia Lumia 1520 niet in ons assortiment. Het is natuurlijk nooit zeker wat de toekomst nog gaat brengen, maar ik zou er voor nu niet vanuit gaan dat we deze telefoon gaan verkopen via onze eigen kanalen.

Het is natuurlijk wel het overwegen waard om een goedkopere Sim Only abonnement te nemen en met het geld wat je bespaart de telefoon los te kopen.
RSeinen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er jammer dat de 1520 niet bij jullie in het assortiment komt, ik ga nu toch echt serieus even kijken welke aanbieder deze telefoon dan wel krijgt/heeft, en dan overweeg ik toch om over te stappen helaas.
hvanleeuwen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben mij ook aan het orienteren, sim only is geen optie voor mij want dan moet ik mijn telefoon helemaal zelf betalen.
Harm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de lumia 1520 inmiddels via Belsimpel. Lijkt oorspronkelijk uit Zwitserland te komen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het is niet zo dat jullie persé over hoeven te stappen hè? Je kunt het toestel vast ook kopen bij een andere winkel icm Vodafone abonnement. Zoals bijvoorbeeld @Harm gedaan heeft.
streaker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo , ook ik moest mijn abonnement verlengen maar ik wilde de gele 1520 en die komt voorlopig niet uit in nederland. Dus ik heb m besteld via Ebay en ben nu de trotse bezitter van een 32Gieg versie. Super camera en helemaal makkelijk in gebruik, ben al flink aan het downloaden geweest (via WiFi) en zit nog steeds op 78% accu. Bij Vodafone een friends en Family pakket besteld, iets vriendelijker geprijst dan het RED abo met dezelfde 4G en andere mogelijkheden. Ik moest alleen helaas vandaag ff naar de winkel om mn sim om te ruilen naar een micro sim, dat je t ff weet als je besteld, hoop dat je hier wat aan heb, vg bart
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic