Ik wilde vandaag mijn Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro verlagen. Ik heb 2 abonnementen een voor mij zelf en een voor mijn vrouw. Ik weet al dat ze omlaag kunnen maar wilde toch een herbevestiging.
Als je belt met KS en kiest voor vragen over je abonnement wordt je vriendelijk geholpen dooe een dame die geen rekeningen kan controleren, dat moet via de afdeling facturen. En daarna de wijziging via de afdeling wijzigingen, niet echt handig dus 3x doorverbinden. Ik heb gezegd dat ze mij gelijk mocht doorverbinden met de afdeling wijzigen.
De beste jongeman was goed ingelicht en ik hoefde mijn verhaal niet dubbel te doen. Wat mij wel verbaasde is dat het wijzigen van je abonnement nu 50euro kost terwijl ik getekend heb voor 20.34euro. Zie het tarieven overzicht
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_bel+sms+web_14_mei_2012.pdf Letterlijke tekst van de algemene voorwaarden;
Mogelijk vanaf 6 maanden na aanvang of verlenging van het contract. Er wordt per wijziging € 20,34 inrekening gebracht. Het is toegestaan om naar één stap onder het initiele contactuele maandbedragte migreren. Alleen toegestaan naar een abonnement dat op het moment van aanpassing nogcommercieel aangeboden wordt door Vodafone. Bij wijziging vervallen alle kortingen op uwabonnement. Maximaal één wijziging per maand. Ik begrijp dat jullie de vrijheid hebben om de voorwaarden te wijzigen. Maar de beste jongeman had geen inlevingsvermogen en wilde niet oplossingen denken maar herhaalde alleen de kaders waarin de regels zijn opgesteld. Ik heb hem bedankt voor het gesprek en gezegd dat ik hoop hem nooit meer te spreken.
Ik ben benieuwd wat u hiervan vindt.