internet gebruik Alleen-lezen Onopgelost
Beste, Na het bestuderen van de aankomende factuur van mijn dochter heb ik gemerkt dat er internet kosten zijn gemaakt buiten de bundel. mijn dochter heeft 30 juni een sms bericht van jullie ontvangen...
Welkom op de Vodafone Community
Beste, Na het bestuderen van de aankomende factuur van mijn dochter heb ik gemerkt dat er internet kosten zijn gemaakt buiten de bundel. mijn dochter heeft 30 juni een sms bericht van jullie ontvangen...
Enkele apps waar internetverbinding voor nodig is, werken bij mij niet meer op 3G sinds de laatste iOS7 update. Onder andere Foursquare, Facebook en Google geven een foutmelding, die ik heb kunnen her...
Ik heb vorige week een abbonnement bij vodafone afgesloten en vantevoren bij de servicedesk gevraagd naar de dekking in mijn woonplaats. Er werd mij verteld dat 1567 CE op 4G/3G moet zitten. Op mijn t...
Ik krijg sinds een aantal dagen een melding over de PDP identiteit en kan nu geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de alles op reis bundel al uitgezet, maar blijf de melding houden. Mijn ma...
Hallo,Constant moet ik mij thuis opnieuw registreren op het netwerk gaat nu al een aantal dagen zo door. Heb het ook al gemeld via de chat. In het verleden heb ik meerdere malen nieuwe sim kaart gekre...
slecht bereik Boxtel 5281 als ik mijn gsm overzet op alleen GSM (2g) geet hij vol bereik aandit is sinds ongeveer een week (het is nu 15-7)
Hoi,Vandaag had ik mijn nieuwe rekening in de emailbox zitten.In principe zitten alle kosten in mijn Red abonnement, maar sommige servicenummers niet.Daar ben ik mee bekend dus geen probleem. Echter n...
Hallo, Ik heb een scherp large abonnement en nou heb ik deze maand, doordat mijn internet thuis nog niet is aangesloten, wat meer dataverbruik. Het is nu de 10e van de maand, en ik heb al 75% verbruik...
Betreft 4872, nog nooit volledig bereik gehad met bellen en smsen Betreft 4838, smsen en bellen alleen buiten mogelijk en 3G zo goed als niet. erg teleurgesteld in het oh zo betrouwbare netwerk.het be...
Hallo,We gaan zaterdag op vakantie maar we blijven gewoon in NL.Ik wil daarom graag voor een maand lang gebruik maken van een internetbundel.Welke kan ik het beste gebruiken en welke is het goedkoopst...
We hebben in Norg al meer dan een week helemaal geen berijk , het vodafone netwerk geeft altijd al problemen ,maar het is nu helemaal gebeurt .hoop toch dat er snel verandering komt .!!!!!
Beste VF support, By deze wil ik u vragen om mijn abonnement verlenging te checken. Ik had voorheen een VF Scherp L abonnement die 22,50 EUR per maand koste. Eind datum : 21 Juni 2014In februari 2014 ...
Ik heb nu bijna een week geen internetverbinding zonder wifi. Ik woon in nijmegen en zou graag weten of er storingen zijn
Hallo Vodafone, Bedankt voor het helpen met het instellen van mijn voicemail, Geukkig duurde dit maar 5 minuten, en gelukkig kost dit ook maar 4,50. ohja, en bedankt dat ik nu niet me voicemail meer k...
Klachtomschrijving:in regio 5431 krijg ik netjes op mijn telefoon een 3G icoontje te zien, echter bij het openen van een browser of app komt er geen data door. wanneer ik 3G uitschakel (overschakel na...
Hallo, Ik heb 9 april bij Vodafone een sim only Red Super abonnement afgesloten(1 jr). In de voorwaarden staat dat mocht je naar het buitenland gaan je je tegoed aan GB meeneemt naar landen in de EU w...
Mijn zakelijk contract bij T-mobile met 2 nummers loopt af in 6 Novemeber 2014.ik heb veel netwerk problemen bij t-mobile en mag contract niet af kopen en krijg geeen antwoord van de klantservice beha...
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn s4. Wanneer ik gebeld wordt of zelf bel hoor ik niks. Alleen via de luidspeaker wel.. staat nu bovenaan in mijn scherm een headset icoontje. Ik heb er nog no...
beste vodafone, ik begrijp uit alle berichten dat u op korte termijn geen oplossing heeft om het bereik weer optimaal te hebben in de regio dronten. hoe is dit mogelijk? wij betalen trouw elke maand, ...
Na de werkzaamheden vorige week is het bereik binnenhuis erg slecht (lees geen bereik). Soms is het met vlagen beter, maar dan valt het ook zo weer weg, telefoneren is niet mogelijk. Hoe kan dit? 7601...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
85 | |
19 | |
10 |