Ilhan09

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen van je bundel

Ik wilde vandaag mijn Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro verlagen. Ik heb 2 abonnementen een voor mij zelf en een voor mijn vrouw. Ik weet al dat ze omlaag kunnen maar wilde toch een herbevestiging.

Als je belt met KS en kiest voor vragen over je abonnement wordt je vriendelijk geholpen dooe een dame die geen rekeningen kan controleren, dat moet via de afdeling facturen. En daarna de wijziging via de afdeling wijzigingen, niet echt handig dus 3x doorverbinden. Ik heb gezegd dat ze mij gelijk mocht doorverbinden met de afdeling wijzigen.

De beste jongeman was goed ingelicht en ik hoefde mijn verhaal niet dubbel te doen. Wat mij wel verbaasde is dat het wijzigen van je abonnement nu 50euro kost terwijl ik getekend heb voor 20.34euro. Zie het tarieven overzicht https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_bel+sms+web_14_mei_2012.pdf

Letterlijke tekst van de algemene voorwaarden;
Mogelijk vanaf 6 maanden na aanvang of verlenging van het contract. Er wordt per wijziging € 20,34 inrekening gebracht. Het is toegestaan om naar één stap onder het initiele contactuele maandbedragte migreren. Alleen toegestaan naar een abonnement dat op het moment van aanpassing nogcommercieel aangeboden wordt door Vodafone. Bij wijziging vervallen alle kortingen op uwabonnement. Maximaal één wijziging per maand. Ik begrijp dat jullie de vrijheid hebben om de voorwaarden te wijzigen. Maar de beste jongeman had geen inlevingsvermogen en wilde niet oplossingen denken maar herhaalde alleen de kaders waarin de regels zijn opgesteld. Ik heb hem bedankt voor het gesprek en gezegd dat ik hoop hem nooit meer te spreken.

Ik ben benieuwd wat u hiervan vindt.
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Ilhan,

Jammer dat het gesprek niet zo soepel verlopen is hierdoor. Ik weet inderdaad dat er van de €50 niet afgeweken kan worden. Waarschijnlijk dat daardoor het gesprek zo'n wending heeft gekregen. Ik vind het ook jammer in ieder geval maar ik heb geen ander nieuws voor je 😞
Ilhan09
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Arina,

Met een herbevestiging van wat de regels zijn daalt mijn tevredenheid tot een dieptepunt. Maar ik heb goed nieuws!

Ik heb zelf een hele goede oplossing bedacht. Ik heb besloten om volgend jaar beide abonnementen niet meer te verlengen bij vodafone. In de tussentijd ga ik opzoek naar een kandidaat om het lopende contract over te nemen. Waarschijnlijk zijn er wel tweakers te porren die een abonnement met een databundel van 10GB willen overnemen.

Groet Ilhan
Wizkitt

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag, ik heb precies het zelfde probleem, mijn vrouw heeft zelfs een abb die niet meer bestaat, als ik die om wil zetten naar red dan kost dat ook 50 euro een beetje raar, maar als ze lang genoeg wacht (tegen de tijd dat haar abb afloopt wordt die automatische omgezet) en wij zijn al jaren klant bij Vodafone en met hoge abb. maar sinds de laaste jaren is Vodafone echt achter uit gegaan, heb al veel problemen gehad en ik heb echt veel bij Vodafone maar goed ze vinden nieuwe klant belangrijker dan bestaande klanten, en van de bestaande klanten willen ze alleen maar extra geld hebben, schandalig. maar als je het internet een beetje afzoek zijn er echt veel klachten en stel dat 1/4 mensen over stapt naar een andere dan loopt Vodafone snel leeg met de slechte service.

met vriendelijke groet

Dominique Heimans

(gepost op meerdere site's)

mijn vrouw en ik zijn al jaren lang lid van deze rare club, (niet zo lang meer). mijn vrouw heeft een abonnement van een aantal jaar geleden, dus ze belde de klant service om haar abonnement om te zetten naar een red abonnement, maar wat gebeurd er de man van de klantenservice vertelde dat haar abonnement al niet eens meer bestaat en als ze om wil zetten naar een red abonnement dan moet ze 50 euro betalen om dat die iets goedkoper is dan die ze nu heeft, maar is toch raar haar abonnement bestaat niet eens meer, als haar abonnement afloopt dan wordt ze automatische om gezet naar een red abonnement een rare constructie, dat vond de man van de klantservice ook maar hij zei ik ben ook maar aan die rare regels gebonden dus u heeft pech of betalen of een niet bestaand abonnement behouden en maar wachten wanneer u om gezet word. kosteloos het abonnement wijzigen / een maand abonnement geld tegoed?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Wizkitt, ik begrijp je redenatie maar zoals eerder aangegeven kunnen wij de tarieven niet wijzigen. Het zou jammer zijn als dit een aanleiding voor jou is om je contract op te zeggen. Wellicht is het inderdaad beter om bij een verlenging over te stappen naar een Red abonnement. Zo bespaar je deze kosten in ieder geval.
prpromoting

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overal zit er een rotte appel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic