Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Iphone 4 Doet het niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanmiddag Gebruikte ik gewoon mijn iphone 4, Ineens werde iphone heel erg heet, heb dit al wel vaker gehad, en ben toen naar de winkel gegaan & heb de binnenkant van mijn iphone schoogemaakt ( ...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is op een of andere manier gehalveerd. Ik heb nog maar de helft van mijn data en nog maar de helft van mijn beltegoed. Wat moet ik doen om het weer terug te krijgen zoals het was?

Nieuwe simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb sinds vanochtend een vodafone prepaid kaartje.Helaas werkt het nog niet zoals het hoort.Mijn telefoon (HTC Sensation XE) geeft als melding:"Je sim-kaart staat geen verbinding met dit netwer...

Marketing vs Realiteit 4G/LTE Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik al enige weken vrolijke berichten las over het uitrollen van het 4G netwerk door Vodafone en de dekkingskaart een prachtige licht- en azuurblauwe 4G wolk toonde over Amsterdam en ik ongev...

Smart 55 en iPhone 5, maar geen 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben tevreden met mijn huidig abonnement, maar op de een of andere manier werkt de iPhone 5 niet op 4G, het zal door de combinatie komen met mijn abonnement, maar hoe krijg ik 4G? Nee, de huidige RE...

multisim Alleen-lezen Onopgelost

Vraagje mag bijna verlengen mijn Vodafone red E abonnement maar nu wil ik naar red super met exstra multisim maar kan je die simkaart buiten je iPad ook in een mobile wifi van Vodafone stoppen ipv een...

abonnement zondet internet Alleen-lezen Onopgelost

ik baal want dit weekend geld bij elk abonnement een gratis tablet. nou zit ik de hele site af te speuren naar een sim only onbeperkt bellen abonnement zonder internet en al die poespas en nergens kan...

samsung galaxy note 3 wifi werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

ik kreeg van de week een melding dat ik de nieuwe software kon downloaden (kitkat) nadat ik het had gedaan kreeg ik problemen met me e-mail en mijn wifi ging niet aan. ik had toen gebeld naar de smart...

Nationale NL-Alert test 4-11 om 12-00 u Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Vandaag voert de overheid een Nationale NL-Alert test uit. Deze vindt plaats om 12:00 u, gelijktijdig met de maandelijkse sirene-test. Je kunt merken dat: je toestel begint te trillenh...

Bas door Oud Community Moderator

Uitermate teleurstellende service Vodafonepartner Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone forum mensen,Hierbij wil ik mijn bijzonder grote irritatie uiten over Dynalogic.In maart heb ik in een Vodafone winkel een Red abonnement afgesloten waarbij ik een iphone 4 kreeg. Omdat...

zwartepiet krijgt geen levering Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Het is moeilijk niet cynisch te worden na wat ik heb ervaren met deze ballentent.26-10-2013 Iphone 5S 32 gig besteld en netjes betaald. ( ONLINE-20131026-135729354-63)29-11-2013 een mail ge...

No credit on my prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Yesterday I topped up 30 Euros online (Vodafone.nl) by credit card Visa, but I have no credit on my sim..

Vodafone regelrechte ramp Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer je nog geen Vodafone abo of prepaid hebt, REN! nu het nog kan. Vodafone is ZWAAR af te raden op alle fronten. Er zijn erg vaak technische problemen en de klantenservice is absoluut nutteloos, ...

geen bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafone ik ben net verhuisd en woon in larenin mijn vorige huis (ook in laren) had ik gewoon bereik maar in dit huis kan ik niet gebeld worden. als ik zelf wil bellen moet ik naar buiten. ik vi...

Telefoon vermist Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, 31 januari heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn telefoon in de trein laten liggen. Ik heb die avond een aantal keren naar mijn telefoon gebeld, maar zonder resultaat. De volgende ochtend h...

1m call halve prijs is afgelopen????? Alleen-lezen Onopgelost

mijn man krijgt een sms dat "je 1m call halve prijs is afgelopen"....... weer zo'n "spook"sms wat vodafone stuurt.waar hebben ze het over??wat is in hemelsnaam "1m call" willen ze zeker weer hebben da...

Geen 3G op iPad Air Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds vandaag een iPad Air + cellular in mijn bezit. Nu heb ik een sim-only abonnement met data, maar ik krijg de volgende melding wanneer ik via 3G probeer te internetten: Mobiele datan...

Geldigheid Prepaid tegoed en nummer Alleen-lezen Onopgelost

Hé mams1957,Ik heb je topic samengevoegd. Kijk even naar de oplossing van dit topic, weet je dan genoeg?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen