GREED

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen incassodatum

Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Yes, dat kan zeker geregeld worden @GREED. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @GREED, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum kan ik zeker voor je regelen! De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Welke datum heeft jouw voorkeur? Ik hoor het graag, zodat ik de aanpassing voor je kan doorvoeren. 

Houd er rekening mee dat na de aanpassing de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de datum van afschrijving rond de gewenste datum zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

GREED
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey cecilia,

 

Kan het incassodatum rond de 26ste vallen dat komt voor mij het beste uit.  In verband met mijn salaris en zodat ik niet een hele maand hoef te wachten voordat ik kan betalen. 


Bedankt voor het reageren en de hulp.

 

MVG, 

GREED

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Yes, dat kan zeker geregeld worden @GREED. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. 

Soares

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia @Ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 26ste.

 

alvast bedankt voor je reactie.

mvg,

Melissa

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Soares 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is dan eigenlijk beter om eenmalige topic te openen. Maar nu je hier toch hebt aangegeven moeten we maar even heel hard gaan roepen om @Cecilia. dan weet ze dat deze topic nog om aandacht vraagt. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Ik heb zojuist een reactie geplaatst in jouw eigen topic @Soares 🙂

asakerboom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik zou graag mijn Incassodatum naar de 25e van de maand willen wijzigen. Kan dat? Dank!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Dat kan @asakerboom 
Ik zal @Cecilia er even bij roepen, dan ziet die je berichtje. Anders leest ze er overheen, aangezien je in iemand anders z'n topic reageert. Geeft niets, komt goed, heb even geduld en dan helpt Cecilia je.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @asakerboom, welkom hier!

Zeker is dit mogelijk. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. Houd er rekening mee dat na de aanpassing de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de datum van afschrijving rond de gewenste datum zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic