Yoëlle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen incassodatum

Ik zou graag mijn incassodatum willen veranderen naar het eind van de maand.  (Na de 25e) 

Is dit mogelijk?

 

Met vriendelijke groet,

Yoëlle

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Hi @Yoëlle

Bedankt voor jouw privéberichtje. Bij deze heb ik de incassodatum voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog op de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna worden rond de 26e van de maand afgeschreven 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Hi @Yoelle, 
Een warm welkom op de Vodafone Community.
 

Ik help je met alle liefde om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum?


Om dit in orde te maken heb ik natuurlijk wel wat meer informatie van je nodig. Wil je het volgende mij laten weten in een priveberichtje?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook voor je klaar om dit aan te passen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Hi @Yoëlle

Bedankt voor jouw privéberichtje. Bij deze heb ik de incassodatum voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog op de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna worden rond de 26e van de maand afgeschreven 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.