Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,213Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Adres verkeerd bij een bestelling Alleen-lezen Opgelost

Mijn adres staat verkeerd en heb een bestelling gedaan.. het moet zijn ** moderator edit**

Geen internet Alleen-lezen Opgelost

Sinds een tijdje krijg ik een pictogram te zien bovenop de scherm van mijn Samsung S10+. Het is een kleine rondje met een schuine streep erin, en dat betekent... Geen bereik, of teveel geen internet. ...

Mic_Arm door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Telefoon belt naar onbekende nummers Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik word dagelijks gebeld door huistelefoonnummers van mensen vanuit allerlei plaatsen in Nederland met de vraag of ik hun gebeld heb met mijn mobiele telefoon. Ik kan in mijn telefoon ...

EliseH door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

galaxy s9+ Alleen-lezen Opgelost

Hallo is er ook een abonnement (met toestel) op een galaxy s9 plus?

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Me abonnement loopt af bij t-mobile en mij vraag was wat kost hier het abonnement of wat kunnen jullie mij aanbieden voor onbeperkt internet en bellen voor 1 of 2 jaar. Mijn moeder heeft ook een abonn...

kosten iPhone gebruik in Australie Alleen-lezen Opgelost

Ik ga 5 weken op vakantie in Australie. Wat zijn de kosten voor gebruik van mijn iPhone in Australie? Ik wil weinig bellen of sms-en, maar wel continu de navigatie apps op mijn iPhone kunnen gebruiken...

Telodi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Napster opzeggen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik kwam er gisteren achter dat ik al een paar maanden een Napster abonnement heb via Vodafone, zonder dat ik hiervan wist. Ik wil dit graag opzeggen, maar via https://offers.vodafone.com/nl/cancel luk...

Geen melding gemiste oproep bij geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Het is volgens mij al eerder ter sprake gekomen maar ik ben wanhopig op zoek naar een oplossing: Ik ben als ZZP’er regelmatig in fabrieken werkzaam, door de grote stalen gebouwen is daar vrijwel nooit...

onjuiste accounts in my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 3 abonnementen bij Vodafone (dochter, zoon en ikzelf). In my Vodafone zie ik echter 5 accounts staan, waarvan er dus 2 altijd leeg zijn. Ik wil deze graag verwijderd hebben.

Vesta *vodafone.nl IRL ? Alleen-lezen Opgelost

Op 21 oktober 2019 schrijft Vesta *Vodafone.nl IRL 5.00 euro op mijn credit Mastercard af terwijl ik hier nooit toestemming voor gegeven heb of weet heb van het bestaan van deze firma? Kunt u mij mede...

geen reactie via de chat? Alleen-lezen Opgelost

Is het normaal dat je iemand 2 uur laat wachten in een Chat ? 

Upgrade abonnement via My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo! Het kan aan mij liggen, maar ik kan nergens een optie in My Vodafone vinden voor het upgraden van de databundel (bv van Red Essential naar Red) binnen mijn contract. Is het echt alleen via de k...

rep_robert door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verzenden contractoverdrachtsformulier Alleen-lezen Opgelost

Heb nu al diverse keren online het contractoverdrachtsformulier geprobeerd te verzenden. Ik wil mijn particuliere abonnement overzetten naar het zakelijke abonnement van mijn werkgever met behoud van ...

Martine70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen wifi sinds update android 10 Alleen-lezen Onopgelost

Net update android 10 gedaan op telefoon Nokia 7 plus. Vanaf dat moment geen Wifi meer thuis.

Herbie12 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

combineren abonnementen Alleen-lezen Opgelost

Ik had al een abonnement van vodafone. Nu heb ik een family abonnement erbij genomen met 3 nieuwe nummers. Mijn bestaande nummer zou in het nieuwe abonnement overgaan, maar nu betaal ik nog steeds apa...

baylan door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, hier ben ik weer! Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone. Toen kwam de e...

JoRaLe72 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Update android Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Weet iemand waarom ik nog geen update naar Android 9.0 heb gehad? Ik heb een Samsung Galaxy S8+ als het goed is unbranded. Alvast bedankt voor reactie..

Danny1586 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simcard Egypte kopen Alleen-lezen Opgelost

Wat kost een simcard in Egypte bij Vodafone

Carlaherm door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen