Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Werkzaamheden Vodafone Community

Hi all,

In navolging van het samenvoegen van My Vodafone en Mijn Ziggo zijn we bezig met een volgende stap om het inlogproces op de Community eenvoudiger te maken: inloggen met je My Vodafone account.

Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden uit om deze nieuwe toevoeging zo snel mogelijk te realiseren. Dit betekent dat je momenteel nog geen gebruik kunt maken hiervan en dat je tegen foutmeldingen aan kunt lopen.

Zodra de werkzaamheden zijn afgerond zullen we een update plaatsen in dit topic.

Indien er vragen zijn horen we dit graag.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Is het straks een verplichting om het samen te voegen?
Laat ik het anders vragen, is dit het begin van VodafoneZiggo om alles bij elkaar samen te voegen?

Om heel eerlijk te zijn vinden wij het hier wel erg makkelijk om op twee verschillende manieren in te loggen en geen dingen door elkaar te halen. Maar als het straks toch allemaal bij elkaar komt dan zullen we er alvast aan moeten wennen 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Energieboy

Nee het is geen verplichting, maar meer een stap naar eenvoud.

Dit topic is gesloten btw.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic