Nathans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt Vodafone Red op een 3g telefoon?

Hallo allemaal,

ik heb redelijk veel gezocht, maar kon geen zekerheid krijgen. Vandaar dit bericht!

Ik heb een Samsung Galaxy Note II (oud model, dus geen LTE mogelijkheden) en kan mijn abonnement bij Vodafone verlengen. Ik zou graag een Vodafone Red abonnement nemen en ik besef me dat ik dan geen toegang heb tot het 4G-netwerk. Word ik dan automatisch geplaatst in het 3G-netwerk en is het dus gewoon compatibel met mijn Note II of werkt dit heel anders?

Ik wil namelijk geen sim-only bestellen om er vervolgens achter te komen dat het niet meer in mijn telefoon werkt 🙂 Alvast bedankt voor de reactie!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Nathans,

Geen enkel probleem hoor !
Je maakt dan gewoon gebruik van het Vodafone 3G-Netwerk. Mijn inschatting is dat dit 3G-Netwerk nog wel jaren operationeel zal blijven. En zelf heb ik ook een RED Super-abonnement. En ik kan zowel met 4G-smartphones, als met 3G-tablet gebruik maken van de betreffende Netwerken van Vodafone.

En als je apparaat helemaal versleten is. Dan koop je een apparaat dat wel geschikt is voor het 4G-Netwerk. Het RED-abonnement heb je dan immers al. Met 4G-mogelijkheid !!!

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic