Rickswagemakers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gear fit niet geleverd

Ik heb eind juli mijn contract verlengd bij vodafone samen met een Galaxy S5.
Vanuit samsung was er een actie dat ik er een Gear fit bij zou krijgen. Thuis gelijk aangemeld voor de actie en kreeg een paar weken later bericht dat er een fout was en vodafone contact met me zou opnemen. Volgende dag werd ik meteen gebeld en excuus gekregen dat er een fout was gemaakt met mijn abbonement, deze zou niet voldoen aan de actie en voor een paar euro per maand extra kunnen upgraden zodat ik wel mee kon doen.
natuurlijk word er in zo'n geval wel zelf contact met me opgenomen en is het allemaal zo rond!
Aan het eind van het gesprek kreeg ik ook duidelijk te horen dat het rond was en ik binnen 6 weken mijn Gear fit thuis kon verwachten.

Inmiddels is het november en heb ik nog steeds mijn beloofde product niet, ik heb meerdere malen contact gezocht met samsung en vodafone en steeds word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Het laatste mailtje wat ik heb van samsung word mij zelfs verteld dat de actie inmiddels verlopen is en ik naar mijn Gear fit kan fluiten, ook word me aangeraden hierover contact op te nemen met Vodafone zelfs op een email-adres dat niet bestaat.

Ik ben meteen naar de dichtstbijzijnde vodafone winkel gereden en ook daar werd me weer verteld dat ik hiervoor bij samsung moet zijn en niet bij vodafone. Heb ook via de chat op de website nog met een medewerker gesproken en die zou 2 weken geleden contact met me opnemen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren.

Wie gaat dit nu voor me oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rickswagemakers ,

Die promotie is al en lang tijdje uit de schappen... Erg verelend dat je niet meer je Gear Fit hebt gekregen en je frustratie kan ik ook hiervoor begrijpen.
Via het forum kunnen we weinig doen met je bericht dan alleen lezen en beantwoorden... en oplossing kunnen wij je helaas niet aanbieden, sorry. De actie gaat via Samsung zelf Vodafone is de tussenpartij die de promotie meer aandacht geeft je gegevens en overige worden dus verstuurd naar Samsung.

Konden we maar in en tel de oplossing erbij pakken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rickswagemakers ,

Die promotie is al en lang tijdje uit de schappen... Erg verelend dat je niet meer je Gear Fit hebt gekregen en je frustratie kan ik ook hiervoor begrijpen.
Via het forum kunnen we weinig doen met je bericht dan alleen lezen en beantwoorden... en oplossing kunnen wij je helaas niet aanbieden, sorry. De actie gaat via Samsung zelf Vodafone is de tussenpartij die de promotie meer aandacht geeft je gegevens en overige worden dus verstuurd naar Samsung.

Konden we maar in en tel de oplossing erbij pakken.
Rickswagemakers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Snap ik helemaal maar vodafone is voor mij wel degene die mij overhaalt om mede dankzij die actie voor dit abbonement te gaan. Zelfs word me nog gevraagd om bij te betalen zodat ik mee kon doen en vervolgens sta ik er weer helemaal alleen voor. Ik krijg van samsung nergens reactie op en het lijkt mij wel dat een bedrijf waar ze mee samen werken iets meer macht heeft in zon situatie als dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic