http://voda.fo/ne/6ml3e
Je hebt het waarschijnlijk al gehoord: Vodafone en Ziggo gaan vanaf nu samen verder als VodafoneZiggo! We zijn hier enorm trots op, maar begrijpen dat onze klanten misschien nog wat vragen hebben.
Meer informatie over de organisatie vind je in ons persbericht.
Wil je weten wat dit voor jou betekent? Hier vind je de belangrijkste informatie voor onze klanten.
Het kan natuurlijk dat je op deze pagina's toch niet de informatie vindt die jij belangrijk vindt. Daarom staan hieronder nog een aantal veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stel hem dan onder dit bericht.
Krijg ik er producten bij? Of verdwijnen er producten?
Onze service, voorwaarden en de maandelijke factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.
Verandert er iets aan de producten en diensten van Vodafone en Ziggo?
Onze service, voorwaarden en de maandelijke factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.
Komen er door de samenwerking nieuwe producten?
Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En komen er voordelen. De producten en diensten blijven vertrouwd, in goede handen bij Vodafone en Ziggo. Daaraan verandert niets.
Wanneer kan ik profiteren van de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo?
Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En komen er voordelen. Zodra die bekend zijn, vertellen we je daar meer over.
Wordt Vodafone nu Ziggo Mobiel?
Door onze samenwerking verandert dit niet.
Ik ben klant bij Vodafone en Ziggo. Krijg ik nu voordeel omdat jullie samenwerken?
Onze service, voorwaarden en de maandelijkse factuur: het blijft zoals het is. Net als onze naam. Die blijft hetzelfde. En voor Ziggo geldt dat ook. We blijven twee bedrijven. Door onze samenwerking komen er wel meer voordelen. Daarover vertellen we je binnenkort meer.
Ik ben klant bij Ziggo en Vodafone. Krijg ik nu 1 contract?
We werken samen en blijven twee bedrijven. De factuur, het contract, en onze service: daaraan verandert niets.
Kan ik nog steeds My Vodafone blijven gebruiken?
Zeker weten, My Vodafone verandert niet. En Ziggo klanten blijven het gemak van Mijn Ziggo houden.
Als ik wil overstappen naar Ziggo, kan ik dat regelen in een Vodafone winkel?
Dat is binnenkort mogelijk. Tot die tijd bestel je Ziggo heel makkelijk online of telefonisch.
Hoe geef ik een wijziging door aan Vodafone en Ziggo?
Je bent nog steeds klant bij Ziggo en bij Vodafone. Daaraan verandert niets. Het doorgeven van een wijziging doe je nog steeds voor allebei apart. Bijvoorbeeld via My Vodafone en Mijn Ziggo.
Ik wil iets veranderen in mijn abonnement(en). Kan ik dat doen bij Vodafone?
Je bent nog steeds klant bij Vodafone en Ziggo. Daaraan verandert niets. Het doorgeven van een wijziging doe je nog steeds voor allebei apart. Bijvoorbeeld via My Vodafone en Mijn Ziggo.
Ik was klant bij Vodafone Thuis. Kan ik overstappen naar Ziggo?
Natuurlijk kan dat. Is je contract opzegbaar, dan regel je dat heel eenvoudig online. Of bel even met onze medewerkers van de Overstapservice. Dan regelen we het samen.
Kan ik door de samenwerking mijn contract opzeggen?
Nee dat kan niet, je blijft gewoon klant van Vodafone en Ziggo. Daar verandert niets aan. Ook niet aan de voorwaarden om op te zeggen.
Als er nieuws is over de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo, krijg ik dat dan te horen?
Alle berichten over de samenwerking die voor onze klanten belangrijk zijn, delen we natuurlijk. Bijvoorbeeld per brief, e-mail of op de website.
Ik ben nog geen klant bij Vodafone en Ziggo, maar wil dat wel worden. Hoe regel ik dat?
Fijn dat je voor ons kiest. Je bestelt onze producten heel eenvoudig online. De producten van Ziggo via ziggo.nl. Die van Vodafone via Vodafone.nl.
Waarom gaan Vodafone en Ziggo samenwerken?
Wij geloven dat we samen meer voor jou kunnen betekenen. Zoals in elke goede relatie vullen wij elkaar helemaal aan. Je kent Ziggo misschien wel van supersnel internet bij je thuis en tv op z'n mooist: top entertainment met films, series en gratis Ziggo Sport. Wij hebben het grootste 4G netwerk ter wereld. Razendsnel mobiel internet dus.
Wat merk ik als klant van de samenwerking?
Wat is de nieuwe naam van het bedrijf?
We werken samen en we blijven onszelf. Er komt dus geen nieuwe naam.
Wat gebeurt er met de winkels van Vodafone en Ziggo?
Binnenkort bestel je de producten van Ziggo heel eenvoudig in de Vodafone winkels. Handig toch?
Hier vind je snel een Vodafone winkel in de buurt.
Verandert er iets aan de sponsoring van bijvoorbeeld The Voice, Ajax en de Ziggo Dome?
Door samen te werken kunnen we vooral meer betekenen voor onze klanten. Onze sponsoring verandert voorlopig niet. Die levert juist leuke extra's voor onze klanten.
Ik ben klant bij Vodafone en Ziggo. Krijg ik nu één rekening?
Nee, die krijg je nog steeds van ons en ook van Ziggo als je daar klant bent. Heb je een vraag over je factuur? Bel dan onze klantenservice. Met vragen over Ziggo producten, staat de klantenservice van Ziggo voor je klaar.
Kan ik met vragen over Vodafone producten ook bellen met de klantenservice van Ziggo?
Nee dat kan niet, voor vragen over je Vodafone producten bel je gewoon naar onze klantenservice zoals je gewend bent. Wij staan graag voor je klaar. Zoals altijd.