Anne1993

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij niveau samsung s5 neo daalt plotseling met ongeveer 30% of meer

Goedemorgen allen,

Ik heb sinds ongeveer een jaar een samsung galaxy s5 neo. Sinds een week gaat het percentage van mijn batterij enorm snel achteruit. Eerst kon ik 2 dagen met mijn batterij doen en nu nog niet eens een dag. Ook in standby gaat mijn mobiel met zo'n 30% achteruit, dit gebeurt zelfs ook als ik mijn telefoon helemaal uitzet en dan weer opnieuw opstart. Het vreemde aan het batterij verbruik is dat het echt met sprongen van ongeveer 30% gaat dus bijv. Ineens van 35% naar 5%.

Ik heb een nieuwe orginele accu gekocht maar bij deze batterij gebeurt precies hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan de batterij. Verder heb ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar dit mocht het probleem ook niet verhelpen.

Ik heb een screenshot gemaakt van de batterij indicator. Ik weet alleen niet of ik deze hier ook ergens kan plaatsen?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Anne
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Anne1993,

Ai, het is natuurlijk niet echt fijn als je batterij ineens leeg vliegt. Heb je je telefoon al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Of kan het misschien zijn dat je bepaalde apps altijd aan hebt staan/door hebt lopen?

Je kunt eventueel een foto toevoegen door op het vierkantje met 2 bergen en zon te klikken boven het tekstblok.
Anne1993
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske!,

Bedankt voor je reactie! Ja, heb de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen. Ik zag ook geen vreemd verbruik bij apps. Heb alle tips via internet opgezocht en toegepast maar niks mocht helpen.

Heb op dit moment mijn mobiel ingeleverd bij vodafone voor reparatie.. hoop dat het probleem verholpen wordt.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Anne1993,

Ah dan komt het vast helemaal goed! Hopelijk is je telefoon snel gemaakt 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic