nielsuutgrunn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welk abonnement heb ik eigenlijk

Hoi 

ik heb via de app volgens mij mijn abonnement verlengd maar ik kan in de app alleen maar mijn oude verlopen abonnement vinden maar niet de nieuwe. Wat mis ik of gaat er verkeerd grt niels 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @nielsuutgrunn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je geen mail ontvangen met daarin informatie over je verlenging? Chat met Vodafone, bel ze of kom langs in één van de winkels. Ze helpen je graag om een goede keuze te maken!


Meer info op deze site te vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/verlengen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @nielsuutgrunn
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Heb ik hier het genoegen met een echte Grunneger? Zonder alle gekheid op een stokje. Ik durf zo 123 niet te zeggen wat er is misgegaan. Heb je toevallig in de tussentijd al een bevestiging van de bestelling gekregen of contact opgenomen met één van mijn collega's? 

Zo niet, dan hoor ik het graag! Wil je mij dan in een privébericht de volgende gegevens toesturen? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.
Naam contractant:
Geboortedatum:
Mobiel nummer: 
Bestelnummer (als je deze hebt):
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:
E-mailadres

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic