Hey
Baggio666 Ik zie dat je een htco one m7 gebruikt.
Ik raad je aan om je instellingen eens te controleren via http:/handleidingen.vodafone.nl/web
In plaats van de live.vodafone.com zou je ook eens de office.vodafone.nl kunnen proberen.
Tevens zou je eens kunnen controleren hoe de dekking is, of er werkzaamheden zijn of storingen zijn via
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/Je kunt handmatig een ander netwerk selecteren onder mobiele gegevens - netwerk operators. Als je dat hebt gedaan kun je het netwerk daarna terug zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan.
Daarna kun je een kruistest uitvoeren. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk telefoon en eem werkende in jouw telefoon. Is het de simkaart dan kan bij een Vodafone winkel een simwissel gedaan worden.
Zorg er wel voor dat je voor de zekerheid de contacten even op slaat hier voor op de telefoon.
Werkt het dan nog niet dan raad ik je aan om contact op te nemen om te zien of er een blokkade op staat etc.