Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,617Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

3g 4g netwerk valt vaak uit. Alleen-lezen Onopgelost

Heb een Sony xperia Z3 met een red essential F abonnement.Heb alleen de laatste week vanaf vorige maandag problemen met mijn 3g 4g netwerk. 4g pakt ie al helemaal amper en bij 3g netwerk valt ie ook v...

Spostmus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

RED extra GB voor bestaande klanten. Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb een RED Super (6GB) abonnement en zie dat als je nu afsluit je een extra GB krijgt. Is het voor bestaande klanten ook mogelijk om de extra GB te krijgen?Mvg, Hobiiee

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone contacts > onbekend toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een Samsung Galaxy S6, maar als ik mijn oude contacten wil synchroniseren krijg ik continu in beeld dat het een onbekend toestel is. Heel erg irritant want hierdoor heb ik bepaalde contacten...

foocuus2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opzeggen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een vraag mijn abonnement loopt 27 november af wanneer kan ik overstappen naar een sndete providerheb bij jullie op de camping geen bereik met bellen en Internet doet het ook niet diverse...

vanessa72 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alleen 2G met mijn Iphone 5 in deel van Aalsmeer Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 23-6 (misschien 1of 2 dagen eerder) kan ik alleen met 2G bellen en gebeld worden als ik op mijn thuisadres bent (1431VV), in begin dacht ik dat het aan mijn mobiel lag, ik had en heb nog 3-4 str...

Lykke door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Problemen na update iOS8 Alleen-lezen Onopgelost

Op 6 april heb ik mijn iphone5 geupdate van iOS7 naar iOS8. Vanaf dat moment werkte het toestel niet goed meer. Kreeg steeds de melding toestel activeren waarna ik emailadres en wachtwooord moest invu...

dvdmark door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Schoffering klant Alleen-lezen Onopgelost

Na dik een half jaar de klantenservice lastig te vallen over het slechte bereik op ons adres, diverse mogelijke oplossingen geprobeerd te hebben zoals gebruik van een Signaalplus enz, is altijd het va...

Geen verbinding in Amerika Alleen-lezen Onopgelost

Begin deze week in New York geweest. Daar verbinding met AT&T. Prima met zowel bellen, SMS als internet. Nu in Arizona en alleen Commnet en Verizon als providers beschikbaar. Met beiden komt geen verb...

Nummerbehoud - hoe werkt het? Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/3zezhHi allemaal, We zien op het forum en in de andere social media kanalen nogal wat vragen langskomen over nummerbehoud. Hoe werkt het? Wat moet ik allemaal precies invullen? Wanne...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

abonnementswijziging Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren een sim only abonnement. Ben al ruim 2 euro kwijt aan bellen met de klantenservice. Abonnement zou 300 belminuten moeten zijn maar tegoed geeft bundel van 100 min aan. Kreeg als laatste...

zhenny door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Diefstal en misbruik in het buitenland, hoe voorkom ik het? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/26mtiHet is bijna zover! Het vakantieseizoen staat weer voor de deur. Iedereen kent het wel, die bekende vakantietips: neem zonnebrandcrème mee, zorg voor kopieën van je paspoort, en...

Kyra door Oud Community Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 48 Likes

contract beëindigen Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Mijn contract is op 21 mei afgelopen. Ik ben overgestap naar een ander provider met nummerbehoud.Dit alles is netjes verlopen. Vandaag krijg ik een herinnering of ik nog een xxx bedrag wil betalen...

Aysha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan de blox met extra data niet uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de blox voor 1gb extra aangezet. Nu wil ik deze weer uitzetten. Maar dit krijg ik niet voor elkaar. Er staat in de beschrijving dat je moet smssen naar 4000, maar niet wat je dan moet smssen. B...

Marleen84 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaidtegoed onterecht afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag 1 sms verzonden om 20.33 uur. deze is 4x afgeschreven!! Dit gebeurt regelmatig en als ik opheldering vraag, wordt "er naar gekeken", en vervolgens niets meer. Niets wordt opgelost of ge...

harry1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte bereikbaarheid vodafone support Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer nu al 2 dagen op een of ander manier vodafone te bereiken over onterechte blokkade van mijn telefoon. telefoon word door vodafone elke keer verbroken ivm met drukte?!?De chat optie werkt ni...

BJCB door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen goede verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Sinds een week of 2 doet mijn toestel raar..Heb niet overal meer bereik en pagina's laden lastig of niet..Ook als ik een sms wil versturen geeft mn toestel aan dat er op dit moment geen mobiele ...

Samsung toestel herkent eigen sim niet meer Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een vreemd probleem met mijn s5 mini.Hij herkent mijn eigen sim niet meer. En krijg de melding "niet aangemeld bij netwerk"En kan dan niet bellen of gebeld wordenAls ik mijn sim in een and...

M-samsung door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan Vodafone niet bereiken!!! Alleen-lezen Onopgelost

ik bel al sinds maandag morgen tig x naar VodafoneNummers 1200 en 1201 maar krijg op geen enkele manier gehoor. Hoe komt dit? En hebben er meer mensen last van??Andere nummers geen probleem.

Marja11 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inzien data na wijziging abbonement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Heb een vraag.. Gisteren mijn vodafone Red abbo omgezet naar een Vodafone Red-3 Super D.Ik heb ipv 2 gig nu dus 6 gig voor maar een paar euro meer per maand.Echter als ik inlog op de vodaf...

kamikees door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen