Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Toestelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag binnenkort me abbonement verlengen. En nu was ik aan het kijken naar de keuzes in toestellen maar kom helemaal geen LG tegen. Terwijl LG toch op moment zeer goeie toestellen heeft. Waaronder de...

LG G2 email probleem Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een LG G2.Ik heb aan mijn email 2 accounts gekoppeld.Als ik de emailtoepassing afsluit en weer opstart dan zie ik niet de gecombineerde inbox maar slechts één...

Lg e400 hard reset Alleen-lezen Onopgelost

als je Lg het bericht prosess android is onverwachts gestopt probeer op nieuw is er een oplossing maar ik zou je geheugenkaart eruit halen of back uppentoestel uitzettenaanknop+volume laag knop +menuk...

toestel vodafone 875 Alleen-lezen Onopgelost

raad iedereen af om hiermee over te gaan naar abbonnement . is onmogelijk .Het is ook een prepaid toestel. Ben al 2.5 week met vodafone. bezignog steeds niet opgelost. Mijn eigen nummer is al overgeze...

Warme Truien Dag Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is het Warme Truien Dag. Buiten de prachtige kans om jouw meest flitsende warme trui te dragen is deze dag vooral bedoeld om aandacht te vragen voor ons milieu. Bewust omgaan met energie is éé...

Waar gaat dat heen met ons??? Alleen-lezen Onopgelost

Folks, nog even en de oranje gekte barst los, zijn jullie al in de stemming??? Wat ga jij doen tijdens het WK?Kijk je met vrienden of vind je dat irritant? Heb jij de vlaggetjes buiten hangen?Wat is j...

Per door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen