ronhui

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel 3G verbdinding, geen data overdracht (3991AR)

Hoi,
 
Ik heb al de hele ochtend (sinds ongeveer 9.00 'geen Internet'. Het lijkt mij een storing bij Vodafone zelf.
 
Hoewel er wel data heen en weer gaat tussen mij en Vodafone, de pijltjes naast het 3G symbool driftig knipperen, kan ik geen data ontvangen en verzenden. Heel even heb ik in 1 klap een lading Whatsapp berichtjes binnen gekregen, maar nu krijg ik weer geen contact met de server. (ook webpages en de apps van nu.nl, facebook en de play store werken niet)
 
Telefoon herstarten, Internet in- en uitschakelen enzovoorts heeft niet geholpen. Aan de instellingen is niets veranderd en na een check bleken deze overeen te komen met Vodafone. 
 
Is er iets bekend van een storing?
4 Reacties 4
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo ronhui,

Allereerst welkom op ons forum!

Ik heb een aantal zaken voor je nagekeken maar kan geen storingen of werkzaamheden ontdekken op dit moment op die locatie. Ondervind je nog steeds problemen?

Soms kan het helpen om een nieuwe aanmelding te maken op ons netwerk. Je kunt dit forceren door even handmatig een andere aanbieder te selecteren > je krijgt nu een foutmelding > selecteer vervolgens weer Vodafone NL. Helpt dat?
ronhui
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dat heeft ook niet geholpen. Ik kan ook niet even van deze locatie af om verderop te kijken of het daar wel werkt. Zal vanavond thuis nog even proberen en later vandaag hier op locatie. Momenteel niemand in mijn nabije omgeving die ook Vodafone gebruikt, dus kan niet kijken of het een lokaal probleem is of een probleem specifiek voor mij.

ik heb ondertussen wel 3 keer een bulb Whatsapp berichtjes gehad, maar ander data verkeer is niet mogelijk.
ronhui
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zodra ik een paar kilometer verderop was, had ik gewoon Internet. Zal morgen nog een keer testen.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik herken deze klacht ook. Vraag me af of het ook de reden is dat mijn 3g radio uren aan blijft staan en daardoor ook mijn batterij belabberd is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic