Een van onze interne gebruikers heeft thuis erg slecht bereik, mist daardoor vaak gesprekken en valt vaak weg tijdens deze gesprekken. Postcode gebied is 4061 AT.
Meerdere dingen zijn al uitgeprobeerd zoals een simwissel en het omschakelen van 3G naar 2G maar dit maakte allebei niets uit.
Hiervoor zou je even contact op moeten nemen met de contactpersoon/accountmanager die jullie normaal helpt bij de zakelijke contracten. Via het forum kan ik op dat vlak helaas niks voor je betekenen.
Ik zie dat er op die locatie inderdaad een slecht 3g bereik is, 2g zou beter moeten zijn. Uit je verhaal begrijp ik dat het voor die gebruiker weinig verschil maakt. Wellicht is signaal plus een oplossing? Deze dient dan geregistreerd te worden op het adres van het bedrijf (neem aan dat het om een bedrijfstoestel gaat?). Maar het kan wel gewoon op die locatie neergezet worden.
Dankje, het gaat inderdaad om een bedrijfstoestel. De switch naar 2G maakt inderdaad niets uit. Kunnen jullie de signaalplus nog tegen een gereduceerd tarief voor ons aanbieden?
Hiervoor zou je even contact op moeten nemen met de contactpersoon/accountmanager die jullie normaal helpt bij de zakelijke contracten. Via het forum kan ik op dat vlak helaas niks voor je betekenen.
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.