Eduardo500

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Website foutmelding: "Even niet bereikbaar".

vodafone.nl my red-together overzicht (dit is niet de enige) 

Dit is al langer dan een week het geval. Wanneer denkt Vodafone het weer werkend te hebben? 

 

Vodafone.JPG

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eduardo500.
Helaas krijg ik ook dezelfde foutmelding. Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit issue/ onderzoek staat bekend onder incident 10204377. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Eduardo500 
Wat bedoel je met deze pagina? Bedoel je de My Vodafone pagina of de volledige Vodafone site?
Ik heb hier even gekeken maar bij mij werkt de Vodafone site gewoon en het inloggen is ook geen probleem.

Heb je je koekjes al eens gewist van je browser en/of misschien een andere browser proberen?! En lukt het je wel om via je mobiel My Vodafone app te gebruiken? Het is mij dus niet helemaal duidelijk of je nu My Vodafone problemen hebt of Vodafone.nl website problemen. Hoe dan ook, ik zelf heb geen problemen met My Vodafone, Vodafone.nl en/of inlog met My Vodafone op de website. Ik zou daarom even de koekjes controleren of een andere browser (maar probeer eerst op je mobiel je My Vodafone app).

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

vodafone.nl my red-together overzicht 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar met My Red-Together overzicht bedoel je dus gewoon je My Vodafone inlog?
https://www.vodafone.nl/account/inloggen 

Want op de site kan ik gewoon naar www.vodafone.nl en dan naar Red Together abonnement, niets mis mee. En een My Red-Together abonnement bestaat niet. Dus ik mag er vanuit gaan dat je My Vodafone inlog problemen hebt? Probeer de link even, kijk wat je dan krijgt: https://www.vodafone.nl/account/inloggen (en anders gewoon via My Vodafone app op je toestel)

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hi, ja cookies verwijderd en ook andere onderdelen op de site geven bij mij dezelfde resultaat. 
Probeerde zondag een klacht in te dienen, die werkte ook niet. Vervolgens kreeg ik een linkje van je Vodafone collega en die werkte wel. Heel vreemd, niet? 

www.vodafone.nl/my/red-together/overzicht/ 

 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nee ik heb geen problemen om in te loggen om bijvoorbeeld mijn facturen e.d. te zien

"En een My Red-Together abonnement bestaat niet." 
je ziet het dat staat er echt. Ik verzin het niet, he 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar dat MY in de URL is voor het inloggen bij My Vodafone!
Ik denk dat je deze URL moet hebben: https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/together 

Zelf ben ik geen medewerker van Vodafone, dat wil ik wel even ophelderen 🙂
En ben het met je eens, deze url https://www.vodafone.nl/abonnement/red-together, werkt niet meer. Dat is wel een beetje vreemd natuurlijk. Maar via bovenstaande url moet het wel lukken, mijn eerste link in dit bericht. 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Voor alle duidelijkheid mijn stappen: 
https://www.vodafone.nl/

inloggen (my vodafone)

Overzicht met oa. Tegoed - Je rekening - Jouw abonnement (deze kan ik trouwens wel inzien)

Daar onder staat "Red together instelling beheren

En daar krijg ik ook deze melding.

De link in de adresbalk staat o.a. my/red-together/overzichten

 

Browser:   Google Chrome

Alle cookies verwijderd
______________________________

De stappen via jou link

Daar moet ik uiteindelijk ook inloggen om bij mijn red together te kunnen

Kom ik uiteindelijk op dezelfde pagina en na het selecteren van red together instellingen beheren krijg ik ook deze fout melding

 

Zeg het maar......

 

ps) via de Vodafone app op de mobiel lukt het wel maar is niet erg goed leesbaar ivm beperking 

 

 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

de pagina met het verbruik laad ook niet, ook niet na 5 min en verversen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vreemd wel, hier krijg ik wel die pagina volledig te zien. 
En zoals je zegt, onder deze link: https://www.vodafone.nl/my/red-together 

Dan zal iemand van Vodafone met je mee moeten kijken wat er aan de hand is. Het is wel erg vreemd! Snap dat het via je mobiel minder goed leesbaar is, dus via de browser moet opgelost worden. Ik zou toch eens een andere browser proberen en kijken of het daar wel in lukt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Eduardo500

Dat is een aparte melding! Ik kijk graag met je mee naar de melding en waarom deze melding verschijnt.
Kun je mij een bericht sturen (door op mijn naam te klikken. Vervolgens kies je voor "stuur een bericht") met daarin de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Ik hoor graag van je

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

zie je inbox

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eduardo500.
Helaas krijg ik ook dezelfde foutmelding. Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit issue/ onderzoek staat bekend onder incident 10204377. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel, ik hoop dat zij het kunnen oplossen

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Steven, we zijn inmiddels een paar dagen verder en het probleem is nog niet opgelost. 
Zou je de TD om een terug koppeling willen vragen over de huidige status en wanneer zij denken het te hebben opgelost? 
Bedankt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @Eduardo500,

Ik heb gelijk het onderzoek erbij gepakt en zie dat het gistermiddag is opgelost. 
Als het goed is heb je ook een notificatie via mail ontvangen. Het onderzoek is dan ook gesloten.
Ik heb je My Vodafone account ook zojuist geopend en zie dat er geen foutmelding meer is. 🙂
 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic