johanschr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Web blox

Ik ben zojuist door mijn web blox heen, en heb dus 0 MB over van mijn abbonement.
Het is niet mogelijk om mijn web blox op te waarderen omdat hij nog actief is, en zal zichzelf opnieuw opwaarderen aan het eind van de maand.
Er is geen enkele manier om hem te deactiveren, als ik web uit SMS naar 4000 krijg ik een geweldig informatief (dat is sarcasme.. maar ik hoop dat jullie dat zelf al doorhadden) SMSje terug waar in duidelijk word gemaakt dat ik op mijn huidige tarief deze dienst niet kan afsluiten... Terwijl het mij op dit moment niets uitmaakt dat ik door mijn tarief heen ben en hem met liefde weer opnieuw zou willen betalen, want ik denk dat iedereen wel graag te bereiken is tegenwoordig toch?

Om een lang verhaal kort te maken en van wat ik er van begrijp is: Mijn web blox word automatisch verlengd aan de eind van de maand, mijn beltegoed die ik net besteld heb word langzaam maar zeker leeg gezogen door Whatsapp etc. en aan het eind van de maand zal ik dus nog wel genoeg beltegoed moeten hebben om het automatisch te laten verlengen... Wat aanduid dat ik dus wederom zou moeten opwaarderen, en zo dus twee keer zoveel betaal! Of heb ik dit mis?




3 Reacties 3
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Je hebt gelijk. De webblox is 30 dagen geldig en kun je niet vroegtijdig stopzetten of opnieuw opwaarderen. Je kunt volgens mij wel de Week Web-sms-bel blox ernaast activeren of eventueel gebruik maken van het Internet Dag tarief (afhankelijk van de tijd die je moet overbruggen). Ligt er aan wat in dat geval goedkoper voor je is.

Wellicht handiger om voortaan voor de 1GB Blox te gaan?

Gr
Arjan1978

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moderator Per:
Dit bericht is verwijderd in verband met spam.
Maatregel is eerder aangekondigd door Moderator Annabelle.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
hahahah grapjas:D

Je gaat zelf toch akkoord met die voorwaarden bij het aansluiten van je blox...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic