Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

1 euro beltegoed steeds weg Alleen-lezen Onopgelost

Nou ik ging mijn mobiel opladen voor dat ik het ging doen was mijn belte goed 7.71 eerst was het 10 euro maar er zijn een paar euros vanaf gegaan ik weet niet waarom en na het opladen stond er dat ik ...

Banah door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Geen internet / slecht bereik] 3911 TX Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn contract vernieuwen. Echter werk ik sinds een half jaar op bevenstaande postcode en heb daar amper tot geen bereik. De enige provider die er goed bereik heeft is KPN. Dit weerhoudt mij dan...

Xandecs door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

BLOX op Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blox prepaid voor 15,- in de maand (sms en internet) 500 mb. Ik heb hem de 17e verlengt. Tijdens een filmpje uploaden is mijn telefoon van de wifi naar mijn 3g gegaan, waardoor ik nu nog ma...

Roos1995 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone smart II start niet door Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vodafone smart II (Alcatel V860) start alleen op met het normale opstart icoon van vodafone en het bijbehorende geluid. Het probleem is dat hij in een ''herhaling'' terechtkomt en telkens weer op...

Galaxy S4 Gmail Push voor Agenda, Contactpersonen en Mail Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik push instellen voor Gmail? Ik heb dat prima werkend op mijn iPhone 5 maar op dit kl*te ding van Samsung is dat niet mogelijk en moet ik handmatig of om de zoveel tijd synchroniseren. Life C...

gjansen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon Alleen-lezen Onopgelost

voor de zoveelste keer verdwijnt er geld van mijn beltegoed.Ik zou gratis moeten kunnen bellen tot het eind van de maand (omdat onderons is opgeheven)ik heb internet blox aanstaan voor 9.50en ik heb n...

dretje door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Overstappen naar een andere provider Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu al 2 jaar een BlackBerry curve 8520 met BIS. In oktober verloopt mijn abonnement en ik wil graag overstappen naar Vodafone. Ik heb al een geschikt abonnement gevonden maar mijn vraag ...

Vodafone 4g internet Alleen-lezen Onopgelost

Op 23 Augustus kreeg ik een smsje van vodafone dat de 4g internet van start zou gaan.ondertussen zijn we 1 week verder en nog steeds heb ik geen 4g internet.mijn telefoon is 4g ready. Heeft iemand al ...

justin1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Alleen-lezen Onopgelost

De ontvangst was al niet goed, maar de afgelopen dagen is deze echt dramatisch. Heel soms 1 streepje, maar meestal "geen service".

lpierik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart past niet in S4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik heb vandaag een Samsung S4 aangeschaft, alleen past mijn simkaart nu niet in de S4...Dit is wel erg vervelend want ik moet nu zeker 3 werkdagen wachten om een nieuwe simkaart te moeten ...

voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn voicemail instellen. Als ik 12331 bel krijg ik te horen dat ik disconnect ben. Ook als ik bel naar 1233 krijg ik alleen de verbindingstoon te horen. Helaas kan ik dus nog steeds geen...

fem1803 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

onvoldoende netwerkbereik blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag heb ik onvoldoende netwerkbereik.Heb meerdere keren de batterij eruit gehaald maar krijg geen verbetering.3G staat rechts in m'n toestel wat kan ik nog meer doen?

juud door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon besteld daarna geannuleerd , wanneer geld terug? Alleen-lezen Onopgelost

op 27 augustus had ik een abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Echter was ik van gedachten veranderd en heb ik de bestelling zowel telefonisch als via internet geannuleerd. Echter heb ik wel a...

Overstappen naar een andere provider Alleen-lezen Opgelost

Mijn contract loopt af op 09-01-2014 en wil ik overstappen naar Tele2, Nu was mijn vraag: hoeveel maanden van te voren kan ik mijn nieuwe abonement aanvragen met nummerbehoud? Groeten Hielke

hielkevb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafonevast tv app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteren vodafone thuis via glasvezel ! Nu is daar ook een mooie app voor de tv bij te verkrijgen in de google playstore voor mijn samsung galaxy S2.ECHTER is mijn androidversie niet gesc...

bjumpie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms niet kunnen ontvangen. Alleen-lezen Onopgelost

Hallom Mijn telefoon zegt dat mijn berichten geheugen vol is,maar ik heb geen enkele sms in mijn berichten staan hoe los ik dit op?

Bonus smsjes en minuten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb gisteren 30 euro opgewaardeerd en er stond dat ik 1000 smsjes en 1000 belminuten zou krijgen naar alle vodafone klanten.. Maar die heb ik niet gekregen.. Groetjes Richard

abbonnement betaald en toch afgesloten voor uitgaande oproepen!!! Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Heel fijn mijn abbonnement is braaf betaald en toch ben ik sinds vandaag afgesloten voor uitgaande oproepen.Ik wil dit recht trekken en contact opnemen met vodafone maar ook die kan ik dus niet ...

liesje123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen