marco67

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Web Blox op My Vodafone

Hallo,

Ik heb op dit moment een Web Blox abonnement om te internetten. Als ik dit echter probeer terug te vinden op My Vodafone kan ik dit nergens terugvinden. Ik zie wel een pagina over Bloxs maar daar staat dat ik geen enkele Blox gebruik. In het geval ik bijvoorbleeld mijn Web Blox zou willen stoppen zou ik niet weten waar ik dit zou kunnen doen op de site. Weet iemand waar je kunt vinden dat je een Web Blox abonnement gebruikt ?

Met vriendelijke groet,

Marco
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@marco67

Als je een BloX gebruikt dan zie je dit inderdaad in je My Vodafone account bij het kopje "BloX". Als je daar ziet dat er geen BloX aan staat dan is de kans groot dat er inderdaad geen BloX actief is. Je kunt de BloX in ieder geval aan- of uitzetten via SMS. Op de BloX pagina op onze website vind je hierover meer informatie.
marco67
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Bedankt voor je reactie. Ik zie hem helaas niet in het BloX kopje staan en ook niet op mijn Vodafone App. Ik zag op het internet dat je via een sms WEB AAN of WEB UIT naar 4000 de blox aan of uit kan zetten. Nog de servicedesk gebeld met deze vraag. Eerst moest de medewerker iets opzoeken, toen werd ik doorgeschakeld naar de prepaid afdeling. Ik heb een tijdje gewacht waarna de verbinding verbroken werd. Dat vond ik niet echt klantvriendelijk.

Groetjes,

Marco
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic