Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuwe simkaart? Alleen-lezen Opgelost

Ik stap op 1 augustus over van een prepaid abonnement naar een sim-only Red Abonnement. Krijg ik dan een nieuwe simkaart of is dat niet nodig? Ik heb hier nog geen bericht van gehad namelijk.

Talliewab door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S4 mini start niet meer op, blijft hangen op samsung logo Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben inmiddels ongeveer een halfjaar in het bezit van de galaxy s4 mini. Na 3 maanden had deze voor het eerst dat hij uitviel, en dat ik vervolgens een blauw scherm kreeg waarna ik het toestel enige...

ChristaOo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cortana op Lumia 925 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Nokia Lumia 925 met windows 8.1.Ik heb preview for developers geinstalleerd, en taal (Engels US) en regio (United States, english) ingesteld.Als ik Cortana activeer doet deze het all...

Nummerbehoud, verkeerde provider Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Na een status update te ontvangen te hebben voor een nummerbehoud, staat aangegeven dat ze wachten op een reactie van Ben. Mijn vraag is daarom ook waarom dit is, aangezien ik een abbone...

foxie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

enorme terugval bereik 1098 XA Alleen-lezen Onopgelost

Sinds begin juli 2014 is er een enorme terugval in bereik bij ons in het poscodegebied 1098 XA. In huis is er momenteel zelfs helemaal geen bereik en buiten de woning valt de lijn er regelmatig uit. D...

Guido_D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ontvang geen sms-berichten met s5 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Sinds vrijdag heb ik de s5 en sindsdien ontvang ik geen sms berichten. Degene die mij smsen krijgen wel verstuurd en afgeleverd in beeld, maar ik krijg niks binnen. Kan overigens wel zelf smsen....

nmfdh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkproblemen Norg en omgeving Alleen-lezen Onopgelost

Gesprekken zijn slecht te verstaan of vallen helemaal weg in Norg en omgeving.Heb al een SignaalPlus in huis maar het blijft slechtInternet verbinding onderweg in de regio werkt maar af en toe Geen of...

onverklaarbare kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Zo daar gaan we weer 2 maanden geleden zat er een fout in jullie systeem waardoor ik "zogenaamd" buiten mijn bundel aan het internetten was! Terwijl mijn mb's nog lang niet op waren uiteindelijk 21 eu...

Gracita_O door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data op, staat niet op app en site Alleen-lezen Onopgelost

Het volgende is mij voorgevallen. Ik krijg midden in de maand een sms met de melding dat ik mijn data verbruikt heb. Ik kijken op de Vodafone app, maar volgend de app heb ik nog geen 1 mb verbruikt, n...

Tint93 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tv niet gratis? Alleen-lezen Onopgelost

U kunt een maand gratis tv (wk.2014)kijken , als u nu de dienst activeert en meteen opzegt.Dit werd mij medegedeeld door vodafone in een sms.Waarom wordt er nu dan toch een bedrag in rekening gebracht...

hanveld door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 4G op Ipad met multisim Alleen-lezen Onopgelost

Dag, sinds kort heb ik een Vodafone Red Super F abonnement. Hierbij zit een multisim welke ik gebruik voor een Ipad 3 Retina. Nu valt mij op dat ik hiermee alleen 3G kan gebruiken en geen 4G zoals op ...

MarnixB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen dataverbinding postcode 2498BJ nr. 188 t/m 174 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodofane,Al sinds ik in Den Haag/Ypenburg woon (10 jaar) heb ik op locatie 2498BJ nr. 188 t/m 174 buiten en binnen niet of nauwelijk Vodafone dataontvangst (3G/4G) met mijn iphone 5s. Ik vind di...

farhope door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s4 mini, wifi valt weg en geen telefoon bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een maand een Samsung S4 mini, die ik bij mijn Vodafone abonnement heb gekregen.Thuis heb ik praktisch geen wifi bereik en ook geen telefonisch bereik.Ik heb mijn mobiel netwerk uit moete...

pike door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy 4 mini Batterij Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon heeft vorige week een software update gehad. Alleen nu is mijn batterij na een halve dag al bijna leeg. Dit ook zonder dat ik heb gebruik. Is dat standaard? Kan ik de nieuwe software era...

truus27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sd kaart bij samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb mijn abbonement verlengd met een Samsung S4 en een gratis SD kaart. Mijn toestel is geleverd, echter zie ik niet hoe ik mijn gratis SD kaart kan aanvragen. Wie weet hier meer van?!

Time-out abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Een aantal maanden geleden heb ik een abonnement bij jullie afgesloten, met de veronderstelling dat wanneer ik naar het buiteland verhuis voor een periode ik mijn abonnement kon stopze...

NynkeXx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G/4G op iPhone 5S Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een paar weken geen 3G/4G verbinding meer op mijn iPhone 5S als ik thuis ben. Op andere plekken heb ik vaak nog wel 3G/4G maar ook niet altijd. Wel staat er GPRS of E maar die verbinding ...

Geen namen meer bij berichten Ipone 5, laatste vier cijfers tel nr Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik heb sinds een paar dagen dat er bij mijn berichten geen naam meer wordt getoond, maar alleen de laatste vier cijfers van het tel. nr. Ik heb een harde reset geprobeerd, icloud uitgezet...

Curlymvdw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mobiel herkent simkaart niet, en dat zo'n 5 keer per dag. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal dagen krijg ik de melding dat de simkaart er niet zou zijn. Mobiel is dan totaal dood. Start ik opnieuw, dan is er niks aan de hand. En dat zo'n 5 keer op een dag.

Alphons door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen