linds123

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

batterij.

Hoi, mijn telefoon werkt alleen fatsoendelijk aan lader , als k mn telefoon van de lader heb, en ik ben op whatsapp bezig , gaat hij vanzelf app's openen en rare dingen doen, en dan valt tie uit , terwijl mn batterij helemaal vol is, en al ik mn telefoon weer aanzet is die nog maar 2% en als k mn telefoon dan aan de lader doeis mn batterij weer 49%. Iemand eenig idee wat er mis is met mn telefoon , is net half jaartje oud. Samsumg galaxy trend plus.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

In je berichtje melde je dat je het toestel zo en 6 maandem al hebt? Je hebt ook 6 maanden garantie op je batterij. Hopelijk kan dit voor je worden geregeld in de winkel!

Als je batterij niet plat ligt op de tafel is deze opgebold. Zet de batterij dan even in en klein plastic zakje want dit soort problemen bij batterijen kunnen soms gevaarlijk zijn.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @linds123 ,

Is je batterij misschien opgebold of zitten er bobbels op? Zou je dit even kunnen controleren voor me? Alvast bedankt.
linds123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik mn batterij op de tafel leg, ligt hij niet helemaal plat op de tafel, je hebt een beetje speling, maar ik ben van plan om naar de winkel terug te gaan, en kijken of ze mn telefoon kunnen maken. Zit dat ook in de garantie erbij?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

In je berichtje melde je dat je het toestel zo en 6 maandem al hebt? Je hebt ook 6 maanden garantie op je batterij. Hopelijk kan dit voor je worden geregeld in de winkel!

Als je batterij niet plat ligt op de tafel is deze opgebold. Zet de batterij dan even in en klein plastic zakje want dit soort problemen bij batterijen kunnen soms gevaarlijk zijn.
linds123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @linds123 ,

Top, laat je het ons weten of het allemaal gelukt is :)?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic