Sinds kort in het bezit van een Pixel 7a.
In MyVodafone krijg ik de melding bij producten:
Sim, toestel en diensten.
We kunnen de gegevens over je toestel op dit moment niet ophalen.
Dit bericht krijg ik al enkele weken. Iemand een idee hoe kan ik dit oplossen?
Wat vervelend, maar ik ga er vanuit dat het je verbinding met Vodafone niet belemmerd? Heb je ook al gekeken via MyVodafone via de browser? Misschien dat je daar wel iets meer informatie krijgt dan via de app. Je kan in de app ook een melding maken, rechts bovenin beeld kan je op 24/7 drukken en dan feedback geven van wat er aan de hand is, in de app.
Anders even wachten tot maandag, dan zijn er weer medewerkers van Vodafone aanwezig om met je mee te kijken. Let overigens wel op, het kan soms een tijdje duren voor je je gegevens online ziet. Lees dat je je Pixel net in het bezig hebt, misschien ligt het daar wel aan.
Dank voor je reactie.
Geen belemmering met verbinding. Via browser zelfde bericht.
Ik wacht het het even volgende week af en stuur anders via 24/7 een bericht.
Zou inderdaad misschien een Pixel instelling kunnen zijn maar nog niets gevonden.
ga naar vadafone winkel toe diw kunnen jou me schien helpen is maar een tip
Dank, ga ik nu doen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.