Hoi @Lecram
Als eerst wil ik natuurlijk melden dat dit heel erg is en dat dit niet de bedoeling is. Vodafone is op dit moment bezig met het netwerk en nu is de hoop dat straks iedereen nog beter bereik heeft. Maar voor dit moment heb je daar niets aan.
Je zou 4G over WiFi eens kunnen proberen op je werk, zie de website voor meer info. Maar je zou ook een netowerk controle kunnen doen om te zien hoe het bereik is. En als je er dan storingen en/of voor een langere tijd heel slecht bereik hebt, dan zou ik dit zeker even melden bij de juiste afdeling.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Ik begrijp dat je liever gewoon goed bereik hebt en dat het vervelend is dat je bij je oude provider wel bereik had en/of je collega’s nu ook. Maar dat kan zeker wel verschillen in providers. Laat het voor je uitzoeken, misschien kan Vodafone er iets mee en dan heb je weer bereik en/of ben je weer een blij dat je Vodafone hebt gekozen. En anders, als het echt heel erg is, dan moet je dit ook aangeven en kan Vodafone misschien een andere oplossing zoeken. Maar ik zou het zeker even melden bij de juiste afdelingen.
Succes in ieder geval en hou hier de mensen op de hoogte.