susanLetang

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat moet ik doen als ik te maken heb met een SMS / Content dienst?

Er is 79.51 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl ik 39 in de maand moet betalen. Overige kosten zijn voor mobile internet betalingen die ik niks van weet. Ik vind dat iemadn mij gescamd heeft en geld blijft afschrijven van mijn rekening zonder mijn toesten. Payinfo is de website die dit alles doet daar werd ik naartoe verwijst voor meer informatie. Ik ben heel ontevreden met dit alles het is al 3 maanden gaande die geld van mijn rekening wordt afgeschrven en elke maand word het meer en meer. Ik ben bang dat dit volgend maand meer word, ik ben maar een student en wil graag een stop aan dit brengen. AUB help me. Comment Mod Per:
- Ik heb je titel aangepast zodat deze meer aansluit bij de inhoud van je bericht.
- Ik heb je bericht verplaatst naar Apps en diensten
Gr Per.






3 Reacties 3
monique888

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij is dit ook gebeurd, opeens had ik buiten mijn bundel gebruik gemaakt van sms diensten, terwijl ik niet eens wist van het bestaan ervan. Ik ben toen op de site gegaan http://www.payinfo.nl/ en hier heb ik alles geblokkeerd. Ook heb ik vodafone naar de smscode gevraagd waar ik me dan voor zou hebben opgegeven, deze ingetoetst en opgezegd. Ik weet zeker dat ik me er niet op geabonneerd had, maar ja daar hebben ze geen boodschap aan. Ik zou zeggen ga naar de site en laat alles blokken, ook zodat je in de toekomst hier niet meer door belazerd kunt worden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @susanLetang ,

Via de site www.payinfo.nl kun je de diensten stop zetten! Soms wordt dit zomaar gedaan door mensen neem dit soort aan als en scam wat je bijna niet opmerkt...
Ook de klantenservice van Vodafone kan je erbij helpen om deze diensten te sluiten.

We horen graag van je hoe dit is afgelopen.
Per
Oud Community Moderator