peerkepieters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens aansluitkosten

Ik heb vorige week een abonnement aangesloten via Typhone en dat is een Vodafone RED met gratis bellen,sms enz.


De aanbieding was geen aansluitkosten.

Echter krijg ik net me nieuwe factuur binnen en zie ik er toch €30,- aansluitkosten bij staan.
Heb ik contact over opgenomen met Typhone en die zeiden dat ik toch bij Vodafone moet zijn.


Vandaar dat ik hier een berichtje plaats wat ik nu moet doen qua die kosten.
Mijn factuur hoort rond de €40,- te zijn en krijg ineens ruim €70,- die ik moet betalen.

Nu gaat het me niet om die €30,- maar het is wel een principe kwestie dat ik een abonnement aan ga en dan nog met kosten die ik moet betalen die ik niet voor mijn rekening hoorde te hebben.

Ik hoor graag van u hoe dit opgelost gaat worden.

MVG
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @peerkepieters

Wat vreemd dat Typhone je naar ons stuurt. Zij zouden dit voor je moeten oplossen aangezien jij via hen deze aanbieding hebt gekregen. Als ze met jou afgesproken hebben dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen dan moeten zij dit met Vodafone regelen.

edit: typfoutje
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

@peerkepieters,
De aanbieding van Typhone.nl betreffende Vodafone-abonnementen alleen voor Vodafone abonnees die via Typhone.nl hun Vodafone abonnement verlengen !!!

En dus beslist niet voor nieuwe abonnees van Vodafone, via Typhone.nl
De website van Typhone.nl is daar duidelijk in.
Nieuwe abonnees betalen altijd aansluitkosten. Daar haalt Typhone.nl (onder andere) zijn omzet vandaan.

Ik vermoed dat daar de mis-communicatie is ontstaan.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic