kaassema

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat moeizame overstap - Maar feedbackformulier werkt niet

Ik heb enige frustratie opgelopen door een niet aangevraagd nummerbehoud, waardoor mijn order al weken op 'pending' staat - met eerst een werknemer die verteld dat dat komt doordat het toestel (ja, uiteraard de S6 Edge ) nog niet geleverd kan worden, en dus nummerbehoud pas aangevraagd word bij levering, en vandaag een werknemer die verteld dat eerst nummerbehoud wordt aangevraagd, en dat daarna pas levering plaats vindt. Daar komt bij dat het nummerbehoud ook vandaag nog steeds niet aangevraagd is. Kortom, het loopt wat fout, en dat kan gebeuren, maar daardoor zit ik wel met wat gebakken peren.

Dus, ik klim in de pen, en dien een klacht in - "Oeps… er is iets misgegaan. (Foutcode BSL-99999)"
Ongeacht welke browser (Chrome, IE) - elke keer dezelfde melding. Enigszins frustrerend, als er een fout optreed bij het indienen van een klacht... Hoe op te lossen? Elke keer opnieuw klikken zorgt alleen maar voor het dichter bij het kookpunt komen - en dat is gewoon zonde op deze mooie dag
6 Reacties 6
kaassema
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb enige frustratie opgelopen door een niet aangevraagd nummerbehoud, waardoor mijn order al weken op 'pending' staat - met eerst een werknemer die verteld dat dat komt doordat het toestel (ja, uiteraard de S6 Edge Vrolijke kat) nog niet geleverd kan worden, en dus nummerbehoud pas aangevraagd word bij levering, en vandaag een werknemer die verteld dat eerst nummerbehoud wordt aangevraagd, en dat daarna pas levering plaats vindt. Daar komt bij dat het nummerbehoud ook vandaag nog steeds niet aangevraagd is. Kortom, het loopt wat fout, en dat kan gebeuren, maar daardoor zit ik wel met wat gebakken peren.

Dus, ik klim in de pen, en dien een klacht in - "Oeps… er is iets misgegaan. (Foutcode BSL-99999)"
Ongeacht welke browser (Chrome, IE) - elke keer dezelfde melding. Enigszins frustrerend, als er een fout optreed bij het indienen van een klacht... Hoe op te lossen? Elke keer opnieuw klikken zorgt alleen maar voor het dichter bij het kookpunt komen - en dat is gewoon zonde op deze mooie dag
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik heb je berichten even bij elkaar samengevoegd kaassema zodat dit geen verwarring brengt naar andere forum gebruikers. Ook is 1 bericht op het forum over hetzelfde onderwerp voldoende, meer berichten brengt alleen maar verwarring met zich mee.
kaassema
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank, nummer 1 stond per ongeluk op de verkeerde plek. Ook aan mijn kant gaat er wel eens iets mis!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank kaassema elk mens maakt weleens en foutje ;).

Balen dat het feedback formulier niet werkt via verschillende browsers, raar dat deze totaal niet werkt bij alle browsers. Misschien en ander apparaat in huis? En je had zeker gelijk op deze mooie dag is dat totaal geen pretje...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Kaassema,

Jammer om te lezen dat je bestelling niet goed is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je hierover gefrustreerd bent. We dienen inderdaad het nummerbehoud verzoek af te wachten alvorens we kunnen leveren. Wat heb je met onze collega's hierover afgesproken nav je laatste contact?

P.S. Ik heb zojuist even getest en het formulier werkt hier. Zou je het nogmaals even kunnen proberen nadat je je cookies en de bestanden hebt verwijderd?

We horen het graag van je.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Serkan

Je bedoelt waarschijnlijk: ....nadat je de cookies en de tijdelijke bestanden (cache memory) hebt verwijderd in je internet-browser. Dat is de oplossing om niet-werkende web-formulieren weer werkend te krijgen.

Belangrijke aanvulling, lijkt mij :--)

Succes!

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic