Ik heb enige frustratie opgelopen door een niet aangevraagd nummerbehoud, waardoor mijn order al weken op 'pending' staat - met eerst een werknemer die verteld dat dat komt doordat het toestel (ja, uiteraard de S6 Edge
) nog niet geleverd kan worden, en dus nummerbehoud pas aangevraagd word bij levering, en vandaag een werknemer die verteld dat eerst nummerbehoud wordt aangevraagd, en dat daarna pas levering plaats vindt. Daar komt bij dat het nummerbehoud ook vandaag nog steeds niet aangevraagd is. Kortom, het loopt wat fout, en dat kan gebeuren, maar daardoor zit ik wel met wat gebakken peren.
Dus, ik klim in de pen, en dien een klacht in -
"Oeps… er is iets misgegaan. (Foutcode BSL-99999)"Ongeacht welke browser (Chrome, IE) - elke keer dezelfde melding. Enigszins frustrerend, als er een fout optreed bij het indienen van een klacht... Hoe op te lossen? Elke keer opnieuw klikken zorgt alleen maar voor het dichter bij het kookpunt komen - en dat is gewoon zonde op deze mooie dag