Hoi @Motormuis
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje, dat is wel heel vervelend. Jammer genoeg hebben meer mensen hier last van en is er ook meer keren een topic over geopend. Op dit moment kan iemand van Vodafone alleen maar een melding maken naar de betreffende afdeling en die gaan er mee aan de slag. Je zou ook een melding kunnen maken via My Vodafone app en dan wanneer je daar last van hebt op de 24/7 knop klikken en dan feedback aanklikken en daar opgegeven wat het probleem is. Dan komt het zo ie zo direct op de juiste afdeling terecht.
Anders zou je hier de momenten, dat het gebeurd, moeten noteren. Dan kunnen ze het beter bekijken en hoeven ze niet lang te zoeken naar de tijden, dagen, wanneer dit gebeurd. Hoe dan ook, het is een lastig iets, en je bent jammer genoeg niet de alleen hierin 😞 - Klik hier maar en kijk wat andere daar over al hebben aangegeven. Het is wel goed dat je een eigen topic hebt geopend, dan zien ze dat meer mensen problemen hier mee hebben. Hou je aan deze topic, bij andere iets plaatsen hoeft nu niet, dan kunnen ze je helpen 🙂