Motormuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is unlimitid, na 5 of 1 Gb stopt dr sreaming

Ik heb een unlimited sim only red abonnement maar na 5 GB en nu na 1 GB stopt de streaming

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Motormuis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel vervelend. Jammer genoeg hebben meer mensen hier last van en is er ook meer keren een topic over geopend. Op dit moment kan iemand van Vodafone alleen maar een melding maken naar de betreffende afdeling en die gaan er mee aan de slag. Je zou ook een melding kunnen maken via My Vodafone app en dan wanneer je daar last van hebt op de 24/7 knop klikken en dan feedback aanklikken en daar opgegeven wat het probleem is. Dan komt het zo ie zo direct op de juiste afdeling terecht.

Anders zou je hier de momenten, dat het gebeurd, moeten noteren. Dan kunnen ze het beter bekijken en hoeven ze niet lang te zoeken naar de tijden, dagen, wanneer dit gebeurd. Hoe dan ook, het is een lastig iets, en je bent jammer genoeg niet de alleen hierin 😞 - Klik hier maar en kijk wat andere daar over al hebben aangegeven. Het is wel goed dat je een eigen topic hebt geopend, dan zien ze dat meer mensen problemen hier mee hebben. Hou je aan deze topic, bij andere iets plaatsen hoeft nu niet, dan kunnen ze je helpen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Motormuis
Welkom op de Community van Vodafone. Je geeft aan dat na de 1GB de stream stopt. Heb je dan ook de 1GB opnieuw aangesloten? Of ervaar je juist problemen met het aansluiten van de 1GB? Dit is mij namelijk niet helemaal duidelijk. 
Met het Red Unlimited abonnement krijg je 5GB per dag. Zodra de 5GB op is, wordt automatisch 1GB geactiveerd. Daarna kun je deze telkens aanvullen met 1GB. Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer vernomen van je @Motormuis. Heb je nog een update voor mij of is de bovenstaande uitleg duidelijk? Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic