Hi
Shanekok020 Wat goed om te horen dat je je nieuwe iPhone Xr hebt.
Ben je tevreden? Hmm, stomme vraag natuurlijk want je hebt hem net nieuw en je moet nu al een sim code invoeren en dat ging niet goed. Wat Steven zegt, als je je toestel uitzet en daarna weer aan dan zal die, als het goed is, om je PUK code vragen en deze kan je dan invoeren. Krijg je die vraag niet, dan zal die vragen om je pincode van je toestel en daarna die van je Sim-kaart (heb je een nieuwe simkaart ontvangen, dan staat deze code op dat kaartje - heb je geen nieuwe simkaart ontvangen dan is het gewoon de pincode die je al op het kaartje had).
Lukt het nu niet, probeer dan eens om je Simkaart in een ander toestel te stoppen. Soms lukt het dan wel, gewoon even uitproberen. Kom je er nu helemaal niet uit, loop dan langs een Vodafone winkel, daar willen ze je graag helpen.
Veel plezier met je nieuwe iPhone Xr en dat je er maar lang van mag genieten
🙂