Hoi
mrk Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vaak is het zo dat je een contract van 1jaar of 2jaar aan gaat en dat is dan ook je contractduur. Dus in jou geval ga ik er vanuit dat je Red Together voor 2jaar lang 45,- euro kost en na die 2jaar over gaat naar 55,- euro per maand (dus eigenlijk moet je na 2jaar weer gaan zoeken en wisselen). Je Red Together Extra is ook voor het gehele contact, uitgaande van die 2jaar, voor 15,- euro en zal na die 2jaar 25,- euro gaan kosten en als voordeel heb je hier dat je elke maand kan opzeggen (als je de Red Together Extra 1maand hebt genomen).
Voor mijn gevoel is het dan 45,- euro + 15,- euro - 5,- euro korting Ziggo = 55,- euro per maand de eerste 2jaar. Prijzen kunnen natuurlijk anders zijn dan je is aangeboden omdat ik nu even mee kijk op de normale verkoop pagina op de website van Vodafone. Dus het kan best dat het bij jou goedkoper is dan ik hier nu aangeef.
Duidelijk: je contractduur is 2jaar (als je 2 jaar hebt gekozen en anders 1jaar als je 1 jaar hebt gekozen).
Waarom die telesales agent je dit heeft voorgesteld weet ik niet, kan alleen gissen. Maar volgens mij was dit niet nodig geweest. Voor meer info kan je het best contact opnemen via Klantenservice: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur. / Za 09.00 - 18.00 uur). Of je kan ook een prive bericht sturen via
Twitter en/of
Facebook om meer duidelijkheid te vragen. Dit zijn mensen van webcare en hebben daar ook meer inzicht in.
Zal vragen of
Steven of
Sharon ook nog even naar willen kijken, dan heb je een waterdicht antwoord en weet je het zeker. Deze mensen werken namelijk voor Vodafone en ik ben alleen een klant (wil niet zeggen dat ik het dan verkeerd heb, maar voor jou beter om het goed en zeker te weten, gezien ook je vraag en eigen antwoord dat je dan wenst te stoppen als het niet klopt.