Beste
@merkco ,
Kijk we kunnen er lang en breed over in discussie gaan. Er is een dienst geactiveerd op je nummer. Wij activeren die diensten niet dus blijven eer weinig mogelijkheden over
🙂De afrekening van de dienst gaat via de nota van je mobieleprovider, wij in dit geval. Echter is het niet aan ons om te bepalen of de dienst (on)gewenst is. Het kan immers ook een bewuste keuze zijn.
Kijk ik snap best dat de activatie niet bewust gebeurd is.
Maar de collega's aan de telefoon kunnen niet anders dan adviseren om de dienst stop te zetten. Vaak activeer je dit soort diensten door mee te dan aan spelletje op Facebook oid. Dan moet je de uitslag via je je mobiel krijgen eerst een sms sturen en dan kan het zijn dat je al aan een dienst vast zit. Nogmaals ik zeg niet dat het zo gebeurd is, ik geef een mogelijkheid aan.
Wat nu??
We hebben op onze site een
apart gedeelte gewijd aan dit thema. Je vindt hier de mogelijkheden om te blokkeren (ik begrijp dat dit inmiddels gebeurd is. Als het correct gebeurt, dan kan de diens niet meer geactiveerd worden zonder dat je de blokkade opheft). Het stopzetten van de dienst kan 3 dagen duren.
Verder tref je hier een manier aan om de dienst bij ons onder de aandacht te brengen via een webformulier. Wij controleren dan hoe de aanmelding tot stand is gekomen. Aan de hand hiervan bepalen we eventuele vervolgstappen.
Internetgebruik.
Zoals op vele andere plaatsen op het forum al is uitgelegd, zien wij niet welke site jij met je mobiel bezoekt. Het is omwille van je privacy niet toegestaan dat een provider (willekeurig wie) dit kan inzien. Wij kunnen dus ook niet zien of je van de dienst gebruik maakt
🙂 Veel "droge stof" maar er komen best veel vragen over dit onderwerp, dus dan liever 1 x goed uitleggen.
*moderator edit: het onderwerp was gedeeltelijk in hoofdletters, dit komt schreeuwerig over, maakt het moeilijk leesbaar en is niet nodig. Het onderwerp hierop aangepast.*