Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement automatisch verlengd voor einde contractdatum? Alleen-lezen Opgelost

Het lijkt erop dat mijn abonnement automatisch is verlengd voordat deze is verlopen! Ik log zojuist in om na te gaan wat de precieze einddatum is van mijn contract, voor zover ik wist is dit ergens in...

koenen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed uit de bundel details niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het niet mogelijk om de details te zien van de kosten buiten de bundel.Ik weet bijna zeker dat ik geen kosten zou moeten hebben buiten de bundel.(als de kosten berekend kunnen worden, moet h...

ben ik nou gek? Alleen-lezen Onopgelost

ik wil mijn vodafone abonnement dat binnenkort afloopt verlengen. Nu zie ik op de site dat bestaande klanten extra korting krijgen (elke maand € 2). Echter: nieuwe klanten betalen € 25 voor een jaarab...

rick1966 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement met nummerbehoud, kwestie Ingangsdatum Alleen-lezen Onopgelost

L.S. Ik heb een nieuw abonnement bij Vodafone, met nummerbehoud. De 2jarige contracttermijn bij mijn huidige provider is al lang verstreken. Gister is de telefoon prima geleverd, met simkaart. Echter ...

Tienus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PANIEK!! Alleen-lezen Onopgelost

Waar moet ik zijn voor een storing op zakelijk glasvezel? Hoge urgentie a.u.b. ons bedrijf is niet meer bereikbaar!

Stenneman door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelde extra sim-kaarten NIET ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw@@ ,Je hebt een extra data-simkaart besteld voor het abonnement met mobiel nummer 316@@. Wij hebben de volgende gegevens ontvangen voor deze bestelling:Referentienummer: @@Besteldatu...

langerpj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

3086 3G valt steelds weg Alleen-lezen Onopgelost

Jarenlang klant bij Telfort geweest.... Sinds een paar maandjes klant bij Vodafone en nu valt 3G steeds weg en zit ik opgescheept met gprs. En enorm onregelmatig. Kan dus lekker 3G hebben en ineens gp...

Kamp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niks geen bonus bellen en sms Alleen-lezen Onopgelost

Goed, ik had 1,5 week geleden 20 euro beltegoed opgewaardeerd en netjes mijn voordeel sms en bellen naar Vodafone nummers gekregen. waardeer ik deze week weer een tientje op, vervalt de bonus en profi...

Sony Xperia Z1 & dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Ben sinds 21 oktober in bezit van een (mooie) Xperia Z1. Op zaterdag 7 december had ik een spontane barst in de glasplaat van de achterkant... van midden onderin naar rechtsboven; niet gestoten, geval...

wbuckens door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerbehoud nieuw simkaartnummer Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement van Vodafone gaat 16 februari om naar een Tele2 abonement met nummerbehoud. Ik wil mijn simkaart vervangen door een Micro-simkaart voor mijn Iphone omdat ik deze anders een maand niet ...

LV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Zodra de telefoon van wifi afgaat heb ik geen internet meer. De helpdesk heeft gisteren twee keer mij telefoon gereseset maar heb contant problemen. Dit is in meersere regio's dus niet in een plaats

betalingsregeling Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren klant bij Vodafone,tot mijn grote schrik kreeg ik afgelopen maand een rekening van 410 euro!!Toen ik in de specificatie ging kijken zag ik verschillende datums waarbij om 2 a 3 uur ,s ...

donnell door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om over te stappen van abonnement, ik zie bij vodafone aanbiedingen die qua euro's niet veel verschillen met mijn abonnement nu maar wel met 4g smartphone??? Of moet je een jaar uitzit...

Asvari door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid tarief sms Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn instellingen staat bij tarief Prepaid+ Internet 0,29 euro per minuut en 0,09 euro per sms Hoe komt het dan dat mijn sms kosten verschillen tussen 17 cent per sms en soms zelfs 29 cent?

de_banaan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlock code - De site werkt niet !?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een BB met Vodafone Simlock en probeer een unlock code te krijgen via de site.Als ik alles op de site invul krijg ik te zien dat het niet lukt en het later moet proberen.Later lukt het ook niet...

piesin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben inmiddels een week bezig om mijn nieuwe toestel verzekerd te krijgen. .. dit is tot op heden niet gelukt. ..order is 'geplaatst' maar nog niet doorgevoerd. .. kan iemand hier eindelijk week van...

Na beëindiging contract geen toegang meer tot mijn facturen Alleen-lezen Onopgelost

Is er nog een mogelijkheid om na contract beeindiging bij mijn facturen te komen om deze te downloaden. Ik kan mijn administratie niet afronden vanwegende deze missende facturen. Ik ben er ook niet op...

rachid door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan wel gebeld worden maar niet bellen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in Oostenrijk en ik kan wel sms'en en gebeld worden maar zelf bellen kan niet.Ik heb genoeg beltegoed en ook 0031 heb ik voor het nummer gezet maar ik kan niet bellen. Op de een of andere manie...

Xenia93 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GDR3 preview op een vodagone branded telefoon? Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand of ik de GD3 preview kan installeren op mijn Huawei Ascend W1 terwijl deze vodafone branded is?Het is een prepaid toestel en ik heb pas de GDR2 update gekregen. Om te wachten op de officie...

misterff1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen