Hoi
stefxx Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dit is wel een hele vervelende kwestie en iets wat de klantenservice toch echt moet uitzoeken. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarin kunnen we als klanten niet veel doen. Mijn advies is dan ook om via
Twitter of
Facebook een privé berichtje te sturen met daarin al je informatie. Deze kunnen iets meer de tijd nemen en kijken wat er allemaal aan de hand is.
Hoe het zit met je abonnement en de kosten is en blijft een raadsel maar als ik het goed begrijp heb je nu 33,- euro - 5,- euro Ziggo = 28,- euro per maand een abonnement? (zoals je zelf ook al schreef) Maar dat doen ze dan natuurlijk niet goed, dat is echt iets voor de klantenservice of zoals hier boven al aangaf (kan je wat makkelijker je info kwijt en hebben ze daar even de tijd om het na te zoeken). Wat betreft je 5,- euro korting op de Multi Data Sim, als je er 1 neemt dan is deze gratis, bij een Red Super abonnement, maar wanneer je een extra simkaart wenst, dan moet je daar voor betalen: Een extra simkaart kost € 5 per maand, staat op
deze pagina. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen.
Dan betaal je dus 28,- euro + 5,- euro = 33,- euro per maand.
Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de communicatie over die 1e kaart en 2e kaart. Maar als jij zwart op wit hebt staan dat je beide kaarten gratis krijgt, per maand, dan zou ik dit zeker even aankaarten. Via
Twitter of
Facebook kan je in je privé bericht ook een copy mee sturen van deze afspraak en dan hebben ze dat ook gelijk binnen.
Dat laatste over een verkeerd klantnummer is ook erg vreemd! Geen idee hoe het komt, al hoewel ik zelf ook 3 klantnummers heb en maar 1 abonnement. Mocht het zo zijn dat je toch denkt dat het 2x zal worden afgeschreven dan is deze melding zeker goed om ook door te geven!! Want dat wil je zeker niet.
Succes in ieder geval!