Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Defecte GPS iPhone6 Alleen-lezen Onopgelost

Mijn iPhone 6 heb ik aangeschaft i.c.m. met een Vodafone abonnement. Mijn abonnement is nog niet afgelopen en mij GPS signaal werkt niet goed op 3G en 4G. Dit defect heb ik laten checken bij de Apple ...

MB's Overmaken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb te weinig MB's en mijn vader heeft te veel MB's. Is er een mogelijkheid dat mijn vader de MB's kan sturen naar mijn abonnoment? We willen wel allebei ons eigen nummer behouden.Met vriende...

fraude Alleen-lezen Onopgelost

Recent zag ik dat mijn telefoon verbruik plotseling hoog was. Dit werd veroorzaakt door 1 gesprek naar het buitenland, naar Hong Kong (+85252801593 ). Dit gesprek heeft niet plaatsgevonden, staat niet...

Black Friday Deal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 november een nieuwe abonnement lopen bij vodafone, maar ik zie nu dat vodafone een Black Friday deal heeft, wat voor mij 5 euro minder per maand of 10GB in plaats van 3GB en een euro go...

Vertraagde leveringen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/mzd14Hallo,Door het slechte weer is er mogelijke vertraging in de bezorging van pakketten in het hele land. Onze pakketbezorgers doen er alles aan om alle pakketten alsnog spoedig te...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen