Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dataregistratie mobiel internet klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb een RED abonnement met 2 GB internet. Omdat ik het soms niet red heb ik sinds enkele maanden een 1 GB extra bundel geactiveerd. Sinds deze maand gaat mijn data eerst van mijn extra ...

Profiler door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mobile protect Alleen-lezen Onopgelost

mijn mobiel is geblokkeerd vanacht door mobile protect ik kan hem nu niet meer ontgrendelen ook niet met pincode en via laptop lukt dit ook al niet wat moet ik nu doen dit is helaas niet de eerste kee...

Samsung Galaxy S5 start niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn Samsung Galaxy S5 wilt ineens niet meer opstarten.Wanneer ik hem aan probeer te zetten geeft hij een tril die hij normaal ook geeft, en daarna blijft het scherm zwart.Het led lichtje wordt...

marcelllm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bestelling geannuleerd? Alleen-lezen Onopgelost

Hoe Moeilijk is het om bij jullie een abonnement te verlengen via Vodafone Friends and Family. Op 10 oktober twee bestellingen geplaatst voor twee verlengingen. Ik zou binnen 48 een mail krijgen met h...

mamayn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scherm kapot Alleen-lezen Onopgelost

Mijn scherm is zojuist kapot gegaan, ik kan nu alleen Vodafone niet meer bellen. Is het mogelijk dat ik gebeld word, en de mogelijkheden kan bespreken?? mvgDennis

dennisdas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S6 Mobiele hotspot Alleen-lezen Opgelost

Mijn Mobiele hotspot van mijn Samsung Galaxy S6 werkt niet ik kan niet met een tablet op internet terwijl hij hem wel herkent . Wie kan mij hierbij helpen ik heb al intenet instellingen herstelt maar ...

johnnyboy door Gedreven Meedenker
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongewenste sms dienst hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

In oktober heb ik een aantal ongewenste sms ontvangen. Geen idee hoe ik hiervoor aangemeld ben. Die heb ik inmiddels opgezegd nadat ik op internet een en ander opgespeurd had. Mijn rekening is echter ...

Wortel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Canceled order with contract and nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I made an order at Vodafone 2 weeks ago (11.11), on 14.11 I canceled it for personal reasons (the order was appearing in status as waiting for number portability acceptance from current provide...

chrome98x door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S7 meerdere vragen Alleen-lezen Onopgelost

Beste leden, ik heb een aantal vragen voor u, ik heb geen idee waar ik het moet vinden, vandaar dat ik uw hulp vraag als u tijd heeft.Sinds enkele maanden heb ik de Samsung Galaxy s7 in huis, heerlijk...

Falco1994 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet functionerende databundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Eergisteren heb ik voor de laatste dagen van deze maand nog een databundel van 5 gb afgesloten, omdat ik veel ik op internet zou gaan deze dagen. Helaas werkt deze echter niet; mijn in...

Nimnyana door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen contract lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een paar jaar geleden in korte tijd doof geworden.Mijn gsm is rond diezelfde tijd verdwenen. (stopzetten contract is schriftelijk doorgegeven)Mijn contract liep toen al jaren bij Vodafone. (kla...

Adriaan99 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging Vodafone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik heb op 7nov mijn abonnement verlegt zonder toestel, maar na een nachtje slapen wilde ik er toch een telefoon bij.Op 8nov heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik het abonnement kon ...

Bevestigingmail bezorgen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, vanmorgen zojuist van prepaid vodafone na abbo gegaan na een aardig gesprek met een mederwerker! Na het gesprek Zou ik een bevestogongsmail krijgen met bezorgdetails van de bezorgdatum! Nu ...

Balerabe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

RED super 12GB Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Op 28-11-2016 heb ik een bestelling bij u geplaatst op de website. Ik had gekozen voor het sim only RED super 12GB abonnement voor 1 jaar. De maandelijkse kosten waren €33,- per maand....

JeffreyG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over Netwerk & Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Even snel, het is raar dat ik bovenaan het formulier niet 'klacht over klantenservice' kan selecteren. (Suggestie 1).Daarnaast was 'mijn opmerking' te lang. Zodat ik niet meer kon typen...

Aarebei door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gaat een YOU abbonement direct in? (geen klant Vodafone) Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben momenteel nog geen klant bij Vodafone. Ik ga binnenkort naar het buitenland (Duitsland) en ik zie dat ik met een YOU (prepaid) abbonement niks extra's hoef te betalen na de 30 dagen. Werkt dus ...

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Lekker dan: mededeling op telefoon dat netwerk (Vodafone) niet bereikbaar is. Probeer een ander netwerk te selecteren maar krijg bij alle netwerken de opmerking: ' uw simkaart staat verbinding met dit...

Software op Vodafone Iphone 7(plus)? en levering vraag? Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaalvraag 1. Wordt er software meegeleverd op de Vodafone versie van de Iphone 7 plus of niet, zoja wat?vraag 2. Hoe zit het met levering van toestellen richting andere (web)winkels zoals Cool...

melvintje door Raadgever
  • 241 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 38 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen