Niet van toepassing

Wat een puinhoop...

1. Op 17 maart heb ik via Friends & Family een Red Super abonnement (verlenging) afgesloten voor 33 euro (excl. 5 euro Ziggo korting)

2. Op 27 maart, toen ik nog steeds niks gehoord had, heb ik op aangegeven van de klantenservice opnieuw bovenstaand abonnement afgesloten, wederom voor 33 euro (excl. 5 euro Ziggo korting). Uiteraard weer een verlenging op hetzelfde nummer.

3. Aangezien de prijs van de MultiDataSim onduidelijk was, heb ik expliciet (via mail) gevraagd wat de kosten zouden zijn. Dominique heeft dit op 30 maart bevestigd: "Het klopt dat je twee multisimkaarten bij ons kunt bestellen. Deze zijn inderdaad gratis bij een Red Super abonnement.". Dat is ook in overeenstemming met deze informatie: https://www.vodafone.nl/my/abonnementen/instellingen/multisim-bestellen.shtml.

Maar toen...

4. Inmiddels loopt het abonnement nu bijna 2 maanden. De eerste rekening laat duidelijk zien dat dit abonnement 46 euro kost, met 12 euro korting. Dat is 34 terwijl ik heb getekend voor 33 euro.

5. De MulitDataSim kaarten kosten toch 5 euro per stuk. Volgens Stefan van de klantenservice zou dat gecorrigeerd worden. Een paar dagen stonden ze op 0 euro in MyVodafone, maar inmiddels staat er weer 5 euro per stuk. Ook de credit die mij was toegezegd heb ik nooit gezien.

6. Als klap op de vuurpijl zie ik zojuist een tweede afschrijving deze maand van 28,01 van Vodafone. Met een klantnummer dat ik niet herken. Ik ben bang dat het abonnement nu toch twee keer is afgesloten!

Kan iemand dit alsjeblieft eens tot de bodem uitzoeken? Bellen helpt niet meer en het verhaal wordt steeds gecompliceerder....

Voor alle duidelijkheid: ik wens - conform mijn bestelling en eerdere afspraken - een Vodafone Red Super abonnement inclusief 2 gratis MultiDataSim kaarten voor 28 euro per maand. Niets meer, niets minder.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi stefxx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dit is wel een hele vervelende kwestie en iets wat de klantenservice toch echt moet uitzoeken. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarin kunnen we als klanten niet veel doen. Mijn advies is dan ook om via Twitter of Facebook een privé berichtje te sturen met daarin al je informatie. Deze kunnen iets meer de tijd nemen en kijken wat er allemaal aan de hand is.

Hoe het zit met je abonnement en de kosten is en blijft een raadsel maar als ik het goed begrijp heb je nu 33,- euro - 5,- euro Ziggo = 28,- euro per maand een abonnement? (zoals je zelf ook al schreef) Maar dat doen ze dan natuurlijk niet goed, dat is echt iets voor de klantenservice of zoals hier boven al aangaf (kan je wat makkelijker je info kwijt en hebben ze daar even de tijd om het na te zoeken). Wat betreft je 5,- euro korting op de Multi Data Sim, als je er 1 neemt dan is deze gratis, bij een Red Super abonnement, maar wanneer je een extra simkaart wenst, dan moet je daar voor betalen: Een extra simkaart kost € 5 per maand, staat op deze pagina. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen.

Dan betaal je dus 28,- euro + 5,- euro = 33,- euro per maand.

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de communicatie over die 1e kaart en 2e kaart. Maar als jij zwart op wit hebt staan dat je beide kaarten gratis krijgt, per maand, dan zou ik dit zeker even aankaarten. Via Twitter of Facebook kan je in je privé bericht ook een copy mee sturen van deze afspraak en dan hebben ze dat ook gelijk binnen.

Dat laatste over een verkeerd klantnummer is ook erg vreemd! Geen idee hoe het komt, al hoewel ik zelf ook 3 klantnummers heb en maar 1 abonnement. Mocht het zo zijn dat je toch denkt dat het 2x zal worden afgeschreven dan is deze melding zeker goed om ook door te geven!! Want dat wil je zeker niet.

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi stefxx

Even nog een aanvulling op het bericht van Energieboy

Een multisim kost bij onze nieuwe Red abonnementen 5 euro per maand. Meer hierover lees je via hier.
Uit je bericht begrijp ik dat mijn collega, heeft toegezegd dat deze gratis is. Dit zou aangepast zijn maar uiteindelijk worden er dan toch nog kosten voor berekend. Daarnaast begrijp ik hieruit dat ook het abonnement dubbel is afgesloten waardoor er ook meerdere klantnummers zijn.

Dit dient aangekaart te worden bij mijn collega's van de klantenservice. Dit kan via Facebook, Twitter of eventueel ook via de chat (omdat je aangeeft niet te willen bellen). Mijn collega's helpen je hiermee graag verder. Zij kunnen dit laten onderzoeken, de overtollige klantnummers laten verwijderen en controleren wat er nu daadwerkelijk berekend wordt voor de multisims.

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Op verzoek van topic starter heb ik zijn account verwijderd. Aangezien hij dus niet meer zal reageren zal ik dit topic nu ook sluiten en binnenkort archiveren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic