Hoi
ino zwaaf Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat goed dat je de Community van Vodafone hebt gevonden om je verhaal te doen. Maar wat een vervelend verhaal om daarom kennis te maken met de Community. Jeetje zeg, wat een verhaal en ik kan me heel goed voorstellen dat je hier best van baalt en dat het je hoog zit. Zeker als je al zo lang klant bent.
Ik werk niet voor Vodafone maar als ik je verhaal zou lezen en ik zou we wel werken dan had ik gelijk stappen ondernomen. Wat vreemd dat dit allemaal door elkaar heenloopt en je eigenlijk geen steek verder komt. Begrijp best dat het opzeggen van een contract een tijd nodig heeft maar zoveel dagen en dat je dan ook niet gelijk iets anders kunt regelen, best iets om over na te denken bij Vodafone. Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten Community is en dat er wel iemand van Vodafone mee kijkt maar verder, door privacy redenen, geen kans ziet om hier in te duiken.
Plaats je volledige bericht en misschien met een link naar je Community Topic in een privé bericht via
Facebook of
Twitter. Hier zitten mensen van webcare en die kunnen wel voor je in het systeem kijken en misschien iets voor je betekenen. Ik zeg misschien omdat ik ook niet volledig op de hoogte ben van annuleringen en weer nieuwe aanvragen maar webcare weet dit wel.
Hoop dat ze het echt snel voor je oplossen en dat je uiteindelijk toch weer tevreden zult zijn op Vodafone. Maar probeer het nog eens op die manier. Nogmaals, ik begrijp je bericht helemaal en goed dat je het hier hebt geplaatst. Voor alsnog toch een fijn weekend en mocht je nog iets hebben vernomen van Vodafone, wil je het dan nog hier laten weten?! Succes en alvast bedankt.