Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing niet voorbij Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoor dat de storing sinds 13:15 voorbij is, maar ik kan in Amsterdam nog steeds niet bellen. het is nu 15:08. Ook niet na herstarten van de mobiel. Kunnen jullie informatie geven over wanneer dat v...

Nasnl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Storing? Alleen-lezen Onopgelost

Nog steeds storing internet en telefoon #Hilversum. Wanneer is het herstel verwacht?

Bianca77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing niet opgelost Alleen-lezen Onopgelost

Nog steeds storing in den haag terwijl ik overal lees dat het probleem al is "opgelost".Krijg nog steeds de melding; netwerk niet beschikbaar en kan dus ook niet gebeld worden -_-Enig idee wanneer de ...

Sabra door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hi volgens googlenis de storing opgelost. Maar na 5 keer me tel helemaal uit te hebben gehad.Hb ik het gehad hoelang vermoedeb jullie nog storing te hebben. Btw woon in tilburg

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ook in Landgraaf geen netwerk. Aangezien we 2 telefoonabonnementen hebben lopen en geen thuistelefoon is dit zeer vervelend als men niet bereikbaar is en ook niet kan bellen dit ook ivm vader die in h...

Geen bereik. Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet bellen of gebeld worden

Nog steeds storing! Alleen-lezen Onopgelost

Nog steeds storing Vodafone Landgraaf! Nog niets opgelost! Hoe lang gaat dit nog duren??

Rumsjens door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom is de storing in Leiden nog steeds niet verholpen, er is op geen enkele manier een verbinding te maken (geen 2, geen 3 laat staan een 4g verbinding).

Gijs1946 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik lees op het nieuws dat de storing verholpen is maar ik heb nog steeds geen Internet. Heb vannacht ook een update geïnstalleerd. Ligt het daar aan? Heb mijn internet een paar keer aan en uit gezet e...

Renniepop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Duurt de Storing nog erg lang? Alleen-lezen Onopgelost

De storing gaat nu toch wel erg lang duren en is het al bekent,waarom hebben sommige wel al bereik in Utrecht?

Engel66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Om 13.15 uur berichtten jullie dat de storing voorbij is en dat de klanten weer gefaseerd toegang krijgen. Het is nu anderhalf uur later en ik heb de telefoon net een kwartier helemaal uit gehad, maar...

Wenda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

NOG STEEDS STORING! Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone hier in Zaandam meerdere mensen nog steedss niet aangemeld op het netwerk! Word nu wel heel vervelend! Graag wat meer info naar de klanten zou wel fijn zijn!!

Ries77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing 14.00 uur Alleen-lezen Onopgelost

Nog steeds geen telefoon in Driebergen

Lein door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

goedemiddaghet schijnt dat de storing is op gelost maar ik woon in Sneek en heb nog steeds geen bereik

Onbereikbaar = onhandig Alleen-lezen Onopgelost

Is het al bekend wanneer de storting wordt opgelost? Krijgen nu geen ING TAN codes binnen om betalingen mee te doen, erg vervelend.

Ik kan nog steeds niet bellen en internet doet het ook niet

Krijgen we alles klant ook bericht als het helemaal verholpen is want ik zit nu al 4 uur zonder netwerk en om eerlijk te zijn vind ik het nu wel een beetje vervelend worden

Jeroen24 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone, kunnen jullie misschien aangeven hoelang de storing nog gaat duren? Doordat er gecommuniceerd is dat de storing opgelost zou zijn, beginnen wij klanten een beetje ongeduldig te worden. Ik ho...

Ben80 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkstoring Alleen-lezen Opgelost

In tegenstelling tot berichtgeving dat netwerkstoring zou zijn opgelost, ondervind ik nog steeds problemen; geen 4g (data, telefoon)Klopt dit?

Borgaah door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing??? Alleen-lezen Onopgelost

I de storing inmiddels verholpen? Krijg nl npg steeds geen netwerk

Kelvinb9 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen