Op 4 okt 2017 betsel ik een iphone 6 en verleng ik mijn abbonement
Nu 11 dgn later na een aantal keer bellen nog maar weer eens gebeld. Want nog geen telefoon.
Krijg een vriendelijke jongen aan de lijn die niet zo goed weet wat mij nu te vertellen want dit is wel erg lang wachen op de telefoon, maar zegt ie, ik heb een id. Anders moet je nog 2 dgn wachten of tot na het weekend dan zou het er toch moeten zijn.
"Maar je deze bestelling nu annuleerd gaan we eens kijken of de iphone 7, die er wel is, misschien iets is. Als het niet iets is zetten we gewoon de oude besteling er weer in."
"Ik verbind je even door...":
Krijg een andere vrindelijke jongen aan de lijn en de i phone 7 ligt niet in mijn financiele bereik, dus ik zeg, nou ik wacht nog wel tot na het weekend, en dan zal de telefoon er toch wel zijn.
Zegt hij "nou... dat kan dan nog wel even duren, want je staat weer achter in de rij...De besteling is al genanuleerd, maar ik kan hem er wel weer inzetten voor je...
Serious???? WTF??????