Aadbroer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)

Goedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad
72 Reacties 72
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dan wens ik je 2 hele fijne vakantie weken pacandor :wink:
Geniet er lekker van en misschien ga je nog terug verlangen naar je oude fototoestel :grin:

Nee, gekheid! Fijne vakantie gewenst.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Energieboy wrote:


Geniet er lekker van en misschien ga je nog terug verlangen naar je oude fototoestel :grin:


Nee, gekheid! Fijne vakantie gewenst.



sarcast! begin je humor wel te waarderen!:joy::wink:
thanks!
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wel apart idd dat het vanuit de 2 grote Enterprises stil blijft.

pacandor wrote:


ik ben nu ook op twitter maar begonnen, hopelijk zijn er nog veel meer gedupeerde mensen, en krijgt de gewone media er ook lucht van... dit gaat echt nergens over.
ik had laatst een hele kleine issue met ING, ik kreeg een kadobon van tien euro, en een bos bloemen!!! als vodafone met dit net zo goed zou zijn als ING dan hebben we een jaar gratis bellen!! hahaha

Misschien is dit wel een goed plan. Zo op dit forumpje bereiken we niet veel heb ik het gevoel.

Het zou elegant zijn als Voda&Hua een gebaar deden richting de wachtende klant.
Van een bekende Pizza-boer kreeg ik laatst een pizza-tegoedbon omdat deze zelf vond dat ze te lang deden over de bezorging.
Steven90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist heb ik een sms gekregen dat de levering van P30 pro 256GB gepland staat op eind week 16.

Nu maar hopen dat ze dit wel kunnen nakomen en niet weer 10 dagen stil blijft!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb jullie feedback over de levering intern aangekaart. Hopelijk wordt het proces van bestellen tot aan de levering aangepast.
mustafadagher

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
should we expect anything today?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
mustafadagher wrote:
should we expect anything today?

Daar is geen zinnig woord op te zeggen. En niemand kan je deze beloften doen.
Je zult dus echt gewoon geduldig moeten afwachten. Hoe vervelend het ook is.

Heerlijk genieten van het mooie weer en de vrolijke Paasdagen 😉
Kroepoekje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mustafadagher wrote:
should we expect anything today?

Ga daar vandaag maar niet van uit?.
Heb gisteren contact met ze gehad en ze komen vandaag bij Vodafone binnen. Dus dan moeten ze nog alles klaar maken en versturen. Dus zal morgen of pas na de pasen komen.
mustafadagher

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
so seems like that the message last week was yet another lame episode from the boring procrastination series of Vodafone! that is really annoying!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi mustafadagher
Geen idee, de Paasdagen hebben er tussen gezeten dus het kan best zijn dat je daarom nog geen bericht hebt ontvangen. Mocht je niet tevreden zijn en er nog vragen over hebben dan kan je deze stellen via Facebook of Twitter. Maar je kan natuurlijk ook een belletje doen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat.

Op de Community kunnen we je jammer genoeg niets meer of minder vertellen dan dat we op dit moment weten. En dat is eigenlijk nog niets, niet veel dus 😞
mustafadagher

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Hoi mustafadagher
Geen idee, de Paasdagen hebben er tussen gezeten dus het kan best zijn dat je daarom nog geen bericht hebt ontvangen. Mocht je niet tevreden zijn en er nog vragen over hebben dan kan je deze stellen via Facebook of Twitter. Maar je kan natuurlijk ook een belletje doen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat.

Op de Community kunnen we je jammer genoeg niets meer of minder vertellen dan dat we op dit moment weten. En dat is eigenlijk nog niets, niet veel dus 😞

yes, I know, I have had a call with Customer Support already, they mentioned that on the system there're 0 phones in stock, and 0 phones expected, which means delivery won't be anytime soon!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dan is dat het antwoord wat ze je kunnen geven.
Mocht je het er niet mee eens zijn dan kan je natuurlijk altijd besluiten om je bestelling te annuleren (neem ik aan) en eventueel te kijken bij de MediaMarkt of bij een ander bedrijf waar je wel dit toestel kunt kopen met een Vodafone abonnement. Het is en blijft gewoon erg lastig, ook Vodafone heeft last van de verzending van Huawei. Nu weet ik dat ze dan geen beloften moeten maken en gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze levering problemen hebben, maar het is zoals het is.

Mooier kunnen we het niet maken en ook niet makkelijker (of in dit geval, sneller).
Ik hoop dat Vodafone snel met een antwoord komt en dat ze de toestellen kunnen leveren.
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mooi..we weten dus niets.
Zojuist idd via de chat vernomen :
De Huawei P30 Pro 256 gb hebben we nog altijd niet op voorraad mogen ontvangen van Huawei.

-_-
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb van sommige begrepen dat zij wel al het toestel hebben ontvangen.
Helaas kan ik geen persoonlijke orders inzien. Ik zal het intern opvragen of er al meer bekend is.
Voor persoonlijke orders en vragen hierover mag er gebeld worden met mijn collega's van de afdeling status order. Dit mag via 0800-0560 of eventueel een chat starten en vragen of mijn collega's je kunnen doorverbinden met onze collega's daar.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine update: Er zal komende week een gedeelte uitgestuurd worden van de PRO 256 GB Black
Steven90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt het dat de 256GB eindelijk binnen is ? Mijn status is veranderd naar uitleveren. is het eindelijk zo ver vodafone....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Steven90 wrote:
Klopt het dat de 256GB eindelijk binnen is ? Mijn status is veranderd naar uitleveren. is het eindelijk zo ver vodafone....

Lees wat Steven 2 dagen geleden heeft geschreven:
Kleine update: Er zal komende week een gedeelte uitgestuurd worden van de PRO 256 GB Black

Dus ik verwacht dat het dan klopt dat ze nu binnen kunnen zijn en dat ze op uitleveren staan 😉
mustafadagher

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
I received an email today with Tracking and Trace Number saying that I gonna receive my phone on Monday...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nice mustafadagher
Have fun with your new device!
Michal05

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aadbroer wrote:
Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering

Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meerGoedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad

krijg je een hoesje in het doosje van de huawei p30 pro?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic