Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Geniet er lekker van en misschien ga je nog terug verlangen naar je oude fototoestel :grin:
Nee, gekheid! Fijne vakantie gewenst.
pacandor wrote:
ik ben nu ook op twitter maar begonnen, hopelijk zijn er nog veel meer gedupeerde mensen, en krijgt de gewone media er ook lucht van... dit gaat echt nergens over.
ik had laatst een hele kleine issue met ING, ik kreeg een kadobon van tien euro, en een bos bloemen!!! als vodafone met dit net zo goed zou zijn als ING dan hebben we een jaar gratis bellen!! hahaha
mustafadagher wrote:
should we expect anything today?
mustafadagher wrote:
should we expect anything today?
Energieboy wrote:
Hoi mustafadagher
Geen idee, de Paasdagen hebben er tussen gezeten dus het kan best zijn dat je daarom nog geen bericht hebt ontvangen. Mocht je niet tevreden zijn en er nog vragen over hebben dan kan je deze stellen via Facebook of Twitter. Maar je kan natuurlijk ook een belletje doen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat.
Op de Community kunnen we je jammer genoeg niets meer of minder vertellen dan dat we op dit moment weten. En dat is eigenlijk nog niets, niet veel dus 😞
Steven90 wrote:
Klopt het dat de 256GB eindelijk binnen is ? Mijn status is veranderd naar uitleveren. is het eindelijk zo ver vodafone....
Aadbroer wrote:
Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering
Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meerGoedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??
Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant
Groetjes aad
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.