Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,682Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen met sim-only Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mijn opties aan het bekijken wat betreft het verlengen van mijn Vodafone abonnement. Omdat ik recent een nieuw toestel heb gekocht heb ik aan een sim-only abonnement meer dan voldoende. Wat mij...

Tom1984 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen ik kan op dit moment niks meer met mijn telefoon niet bellen en heb geen internet mijn nummer is ******* zou er voor mij gekeken kunnen worden ?Moderator edit: 06-nummer verwijderd ivm pri...

Nadjella1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dagbundels Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik ben in het bezit van een prepaid card van Vodafone. Ik ga vrijdag voor 1 dag naar Frankrijk en daarvoor zou ik graag een bundel willen. Ik had al gekeken bij de bundels en daar leek die...

Marcus2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer krijg ik de Ziggo extra's? Alleen-lezen Opgelost

we hebben 2 vodafone abonnementen op 1 adres + ziggo alles in 1de 1 prive de ander zakelijkkomen we nou allebei in aanmerking voor de korting op de onze vodafone abonnement??Moderator edit: Topic verp...

rakker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS over internet in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist een SMS ontvangen over optimaal gebruik van internet in het buitenland. Ik heb hiervoor nog een SMS ontvangen om dit op mijn telefoon te installeren. Voordat ik dit wil doen wil ik meer...

Natalina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gewonnen fiets Alleen-lezen Opgelost

Goededag,in augustus ben ik gebeld door vodafone over dat ik een fiets heb gewonnen door dat ik mb's heb gedoneerd,op het forum staat ook dat ik heb gewonnen maar tot op de dag van nu heb ik niks meer...

[Incident: 181201-0*******] nog steeds geen antwoord..... Alleen-lezen Onopgelost

Helaas beantwoord dit nog steeds mijn vraag niet!Zal ik de vraag dan anders stellen:Als dit inflatie correctie betreft, waarom zijn dan niet alle facturen met dit bedrag verhoogt?Wat is het verschil t...

Grafische voorstelling van data gebruik in my.vodafone Alleen-lezen Onopgelost

De cirkel grafiek van het verbruik/tegoed datagebruik klopt niet.Het aangegeven verbruik is ongeveer twee-maal zoveel als het werkelijke verbruik.Het tabblad detail dataverbruik klopt wel.Ook de helpd...

TimsStirf door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

BMW ConnectedDrive 3G - Vodafone van 3G naar 4G Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone heeft aangekondigd dat op 1 januari 2020 3G zal worden uitgeschakeld en dat toestellen die geen 4G ondersteunen geen data verbinding meer kunnen maken: https://www.vodafone.nl/van3gnaar4g/Ech...

bmns door Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Remote control of the device through mobile network Alleen-lezen Opgelost

Hello,I tried to use network camera and data logging device with IoT gateway and mobile router with vodafone data SIM card.I couldn't remotely control the camera and data logging device.Could someone ...

tosi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen sony????? Alleen-lezen Opgelost

Waarom zijn er geen Sony telefoons meer?????

Anton0001 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongewenste telefoontjes Alleen-lezen Onopgelost

Sinds paar weken wordt ik elke dag, avond gebeld door 020, 085 en buitenlandse nummers gebeld,Uiteraard zo'n formulier ingevuld, maar nog niets gehoord,Gisteravond en Vanochtend werd ik constant gebel...

Garantie na overnemen iPhone 8plus Alleen-lezen Opgelost

Ik klant bij Simpel wil particulier een iPhone 8plus overnemen, deze heeft hem los gekocht via Vodafone.het toestel is fevr 2018 aam hem geleverd en verkoopt de iPhone met aankoopbon waarop de verkoop...

Email niet goed weergegeven op de tablet. Alleen-lezen Opgelost

Bij diverse e-mails wordt de tekst niet weergegeven. Is di te verhelpen???

Rutt door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mobile operator code Alleen-lezen Onopgelost

De mobile operator code in mijn telefoon is 000-33. Waarschijnlijk is dit de reden dat ik geen NL-alert berichten krijg.Kun je de deze code veranderen in een code die eindigt op -NLvolgens deze link h...

qbis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met toegang tot vodafone en my Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Wanneer ik ik jullie site probeer te benaderen krijg ik de volgende foutmelding met het verzoek contact met jullie op te nemen.

ezweers door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe een groepsbeltoon op de Galaxy S9 + in te stellen Alleen-lezen Opgelost

Ik pakte net een nieuwe Galaxy S9 + en ik krijg al mijn informatie overgedragen van mijn oude S6 +. Ik probeer een beltoon toe te wijzen aan mijn contactgroepen, maar ik zie geen manier om de opdracht...

friends en family aanbieding Alleen-lezen Opgelost

jk krijg mail van frends en family. Wil ik hier gebruik van maken is het niet mogelijk. actiecode alleen bechikbaar voor personeel of zak.klanten van Vodafone. Waarom sturen ze mij die mail dan.Ik had...

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag binnenkort een nieuw toestel aanschaffen met abonnement maar zit 9 maanden per jaar in spanje. Bestaat hier een bundel voor?

Kan niet inloggen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Vanaf vandaag kan ik niet inloggen.Wachtwoord natuurlijk vergeten en geprobeerd een nieuwe aan te vragen.Ook dat hielp niet.Dan maar Vodafone bellen .wachtwoord werdt door Vodafone gewijzigd .15 min g...

Sab door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen