telefoon Alleen-lezen Opgelost
Ik vroeg me af of je de iphone xs max nog kan bestellen met abonnement ?
Welkom op de Vodafone Community
Ik vroeg me af of je de iphone xs max nog kan bestellen met abonnement ?
Gratis wifi downloaden Vodafone plaats landgraaf
ik heb 3 weken geleden een klacht ingediend maar nog niets gehoord, helaas is de service van vodafone het laatste jaar erg achteruit gegaan
Hallo,Ik heb nog niet zo heel lang geleden een iPhone XR aangeschaft bij jullie. Daar kreeg ik natuurlijk ook oordopjes bij.Nu heb ik dus het probleem dat er een breuk zit aan het rechter oortje wat b...
Ik wil graag mijn telefoon nummer afkopen zodat ik het over kan zetten naar een zakelijk account.De gegevens van beide accounts zijn het zelfde, er staat alleen nog een ander klantnummer.Ik heb al een...
Ik heb na herhaaldelijk aandringen van de app de accounts van ziggo en vodafone samengevoegd. Sindsdien werkt inloggen niet meer. Erg onduidelijk allemaal
Op 14 september jl heb ik verzocht om mijn abonnement te verlengen incl. de aanschaf van een nw telefoon.Al een aantal keren gebeld (na lange wachttijd). Uiteindelijk werd geadviseerd om de bestelling...
Ik had 3 maanden Apple music proefperiode geactiveerd, na een paar weken ook opgezegd, ik zit nog in de proefperiode maar zie nergens een optie om t abonnement na de proefperiode toch door te laten lo...
Hallo allemaal,ik heb een probleem met mijn Vodafone abbo. Een aantal oproepen van oa mijn vader, vriendinnen en zusje komen niet binnen. Zij geven aan dat het bij hen idd niet overgaat als zij mij be...
hallo meneer/ mevrouw, mijn vraag is, mijn partner en ik zijn ziggo klant en nou kan je die actie doen dubbele data maar activeer ik die.
Goedemorgen , Vandaag ga ik over van kpn naar Vodafone , nieuwe chip in telefoon maar geen service/verbinding … heel vervelend ******kunt u aangeven hoe lang het duurt voordat ik bereik heb? Groet, De...
Ik heb dit reeds op 16 september gemeld via de chat aan Vodafone maar tot op heden geen terugkoppeling gekregen dus wil ik het nogmaals proberen. Mijn klacht is dat ik de bundel Alles in 1 Wereld acti...
Hi,ik heb net mijn telefoon voor de 3e reparatie poging afgegeven bij de plaatselijke Vodafone, maar merk dat de probleemomschrijving mogelijk niet goed genoeg omschreven is op het bijbehorende formul...
hallo ik heb mijn abonnement verhoogt en dit zal een paar dagen geleden al zijn moeten ingegaan maar dat is niet zo.
Ik heb een brief gekregen met een reclame voor een toestel Samsung Galaxy A20 van 149 Euro voor 70 Euro. kan alleen online besteld worden. Maar wat ik ook doe ik zie heel wat Samsung telefoontjes maar...
Hoi Ik heb volgens Vodafone een dienst besteld voor 5 euro per week. Krijg daar ook een sms van. Heb de dienst ondertussen wel stopgezet via payinfo maar nu wel al 10 euro kosten buiten de bundel. Dez...
Ik probeer via MyVodafone rekeningen en toelichting daarop te downloaden, maar kom niet voorbij de algemene account pagina. Ook via de app kan ik niet bij mijn rekeningen komen. Nu probeer ik via MyVo...
Mijn dichter 13 heeft een gsm net abb tot 2021 maar met een basisgarant verzekering alleen zijn we erachter gekomen dat deze niet veel dekt zeggen heeft waterschade opgelopen maar wat zijn er nog voor...
In plaats van maandelijks een papieren rekening te sturen kan de inflatiecorrectie betaald worden door te besparen op de verzendkosten…..
Nieuwe telefoon, “ Motorola G7 power”, abonnement verlengd / gewijzigd, nieuwe SIM kaart. Bellen en internet via WiFi werkt wel, mobiel internet niet. Ook niet na instellen APN volgens eerder via dit ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
84 | |
19 | |
10 |