Energieboy wrote:
Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.
Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad :blush:. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.
Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.
kijk zoals ik zelf net al aangaf blijkbaar belooft huawai vodafone dat ze geleverd worden, en komen ze dat niet na...
maar als ik een bedrijf zou hebben en tegen dit soort dingen aan zou lopen dan zou ik mijn klanten informeren!! en ze niet in de kou laten staan,,, goed nieuws of niet! maar er is geen mailing geweest, helemaal niets!! en dat is belachelijk.
ja een jaar lang gratis bellen was sarcastisch bedoeld..
maar bij mij kwam ing zijn afspraak 2 dagen te laat na... en ik kreeg al een kadobon en een bos bloemen.(zonder dat ik er uberhaupt iets over gezecht had..)
hier wachten mensen nu al bijna 2 weken... en er is nog geen informatie vanuit vodafone zelf geweest. dat is toch belachelijk? of je het nou zonnig ziet of niet..
en ook of het nou de schuld is van vodafone of hun leverancier... ik heb een contract met vodafone, en net zoals hun verwachten dat ik mijn rekeningen betaal( anders sluiten ze me af) mogen wij ook wel wat verwachten van hun toch??