Opgelost! Ga naar oplossing.
vderLinden wrote:
Mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal is zojuist binnen gekomen. Op 3 april besteld.
Raha0163 wrote:
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!
pacandor wrote:Raha0163 wrote:
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!
ik sluit me hier volledig bij aan!! het is gewoon schandalig dat vodafone zelf niets laat horen!! en als je 4 keer belt heb je 4 verschillende antwoorden!! de ene belooft dat ze morgen uitgeleverd gaan worden, de andere weet van niets, weer een ander kan geen datum zeggen, en de laatste reageert geïrriteerd en dan wil je zelf zo snel mogelijk ophangen.
en de via de chat is het al niet veel beter, je merkt gewoon dat de medewerkers r ook klaar mee zijn.... en ik ben bang dat dit nog wel eens heeel lang kan gaan duren...
Vodafone zou zelf toch iets moeten laten horen?
wie heeft er nog meer en besteld en ook nog niet gekregen??
en gaat er nog wat tegenover staan??? een korting?? een extra accessoire naar keuze???
want de manier hoe we behandeld worden is schandalig! klantenbinding is iets waar Vodafone nog nooit van gehoord heeft
Kroepoekje wrote:
Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.
Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.
pacandor wrote:Kroepoekje wrote:
Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.
Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.
ik heb die CEO via facebook wat gestuurd, ik verwacht geen reactie terug, maar toch..
en zojuist weer gebeld, en EINDELIJK iemand die EERLIJK is, meneer, we hebben GEEN IDEE wanneer we ze binnenkrijgen.
ik ben bang dat deze telefoons pas NA 31 mei binnen gaan komen, dus als die speaker actie is afgelopen, en dan zijn we gewoon allemaal keihard genaaid... denk dat ze zich vergist hebben in de animo van deze actie....
Kroepoekje wrote:
Goh dat idee krijg ik ook meer en meer. Maar als dat zo is, annuleer ik de boel en zeg ik mijn abo op bij vodafone en ga naar een andere provider
pacandor wrote:
feit blijft wel dat het raar is dat we er zelf steeds achteraan moeten bellen, en vodafone zelf niet met deze informatie naar ons toe komt.
Energieboy wrote:
Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.
Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad :blush:. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.
Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.
Energieboy wrote:
Lees aub mijn berichten wel goed.
Ik heb ook aangegeven dat jullie helemaal gelijk hebben met de informatie.
Benoem alles met een knipoog en probeer toch een leuke Community te behouden 🙂
Maar daarnaast begrijp ik zeker dat het vervelend is! Dat lees je ook in mijn berichten.
Of je iets mag verwachten? Zelf zeg ik altijd van niet en als ik dan iets krijg is het mooi meegenomen. Maar zo zit ik in elkaar en dat is misschien iets te zonnig ingezien. Maar over het algemeen kan je lezen dat ik het volkomen met jullie eens ben dat de communicatie best wel wat beter zou mogen (best wel, wel heel erg).
Sorry, ik kan er niet zoveel aan doen. Als ik het kon doen, dan deed ik het graag! Dus dan maar met een beetje humor, wat misschien ook niet echt handig is op dit moment waar mensen op hun toestel zitten te wachten. Excuus als dit dan niet goed over komt, maar de bedoeling is goed.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.